VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Midnattstur - blikkstille hav!







Solen hadde nok tatt farvel med dagen da jeg padlet ut i 23 tiden. Kun noen røde farvelstråler som lyste såvidt mellom skyene. Kunne nesten ikke se forskjell på himmel og hav til lengre ut jeg kom. Eneste jeg møtte på var en skeptisk kobb som sikkert lurte på hva jeg gjorde ute så sent. Stemningen i havgapet slike kvelder er utrolig vakkert og levende!

Føler havet og lyset omfavner deg, det føles godt!
Og du kan se skyene speile seg i havflaten.
Det gav meg en fantastisk start på helgen.
Ønsker dere en god pinse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)