Solnedgang






Tankene om det vakre havgapet jeg bor i er mange i det jeg
padler sterke tak ut mot havet forbi svabergene.
Måser, seler og båter siger forbi, under, over eller rett ved.

Jeg er ikke alene på tur ikveld.
Langs bergene ser jeg også mennesker som er på oppdagelsesferd...
Kveld solen hilser varmt og mildt til oss alle.
Den ønsker oss velkommen til å se.
Se når den skal ta farvel med dagen
..og den smiler alltid som den pleier.

kanskje den kjenner meg igjen...
vi har delt mange siste minutter av dagen
jeg og solen på mine mange turer
*smil*

Ekstra stas når jeg kommer hjem med
havsalte kinn synes Nansen:)

Vær:
Nord nordøst 2-3 m/s opplett 8 grader
sol, sol og atter sol
fin sjø

Følge:
Meg & en liten skytsengel:)
et par måser og en nysgjerrig sel:)

Tur:
gikk ut 20:20 - knappe 2 timer

Alltid ekstra godt å legge seg etter en kajakktur
....duver liksom i søvn...

Sov godt :)

Mitt lille havsalte Ixus 130

Kommentarer