Solnedgang i kajakken.



Nydelige solnedganger er balsam for sjelen.
Idag trengte jeg litt ekstra med balsam:))
Godt å få rense sjel, tanker og sinn på denne måten:)

Idet jeg duvet stille utav havnen lå sjøen så blikkstille
at en kunne speile seg.

INNBYDENDE

Men jeg entret akkurat i det floingen satte inn.
Så jeg hadde ikke før kommet ut fra havnen før sjøen rotet seg til.
Men god trening å padle i litt rotete sjø. Kajakken ligger stødig.
Padlet både på sørsiden og nordsiden ikveld.

UTFORDRENDE

Det skjer raskt her ute i havgapet.
Men lyset - jeg blir så trollbundet.


Vær: Nordøst- kan tenke meg 3 m/s
Opplett 10 grader
Sjøen kom litt fra alle kanter på nordsiden.
Følge: Meg og min lille skytsengel og et par måser.

En nydelig kveldstur

Kamera: lille Ixus 130

Kommentarer

  1. Blir det padlepåske på kysten? Håper været slår til! God påske. Påskeklemmer fra J, V & T

    SvarSlett
  2. Hei hei:) vi reiser endelig i morgen..gleder meg til å komme på vidda....

    Vi må treffest etter påske:))) klem til dåkke alle tre:) en ekstra god klem til V:))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg