VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Frostadtinden - med den herlige utsikten!


Frostatind i bakgrunnen

Anka - en real vardebygger :)


Veldig fornøyd :)

Praten gikk i et sett opp gjennom
ryggen til Frostadtind...

Noen ganger måtte vi bare stoppe
for å nyte utsikten og stillheten.

Vi 4 og solen selvfølgelig..
+ 2 sjeler til
som vi ikke så noe til
var alt som var på fjellet idag.

Nansen fikk springe fri og smilte
fra start til slutt.

Start kl 14: 45
Tilbake kl 20.00
Været: Nord - nordøst 2-3 m/s
Blå blå blå og atter blå himmel.
Noe vått nede, samt litt snø enda her og der.

Frostatind er absolutt klar til å ta i mot
fjellglade mennsker & dyr i
joggesko, fjellsko eller bare poter:)

Lykken er
absolutt å være kveldstrett
etter en dag med mye fjellluft

2 kommentarer:

  1. Ann-Kristin Kleivanlørdag, mai 07, 2011

    Den sunnmørske naturen er vill, vakker og majestetisk. En fantastisk tur opp og ett minne for livet med to flotte og gode venninner, og for ikke å glemme elsklingen min Nansen<3<3

    SvarSlett
  2. Vi går bare rundt å smiler her:)en kjempetur!
    Nansen så fornøyd med livet.
    En vakker dag med nye minner i:)

    Kjempemorro å være på tur sammen:)

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)