VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Kveldstur i kajakk med selveste Trond Bond!



Jøss for et padletak...:)

Bond tar seg en nesten tur til Shetland:)

Trond nyter livet og kvelden:)

Havgapet

Utsikt til en stort sett værfulle Bårevika

Fryktlaus måse
Rask kaffepause i Bårevika

Slike herlige dager som dette i Mai
er helt unike og må nytes i fulledrag.

Og avslutte en fantastisk helg med en kajakktur
sammens med selveste Trond Bond er jo ikke mange som får.


Idet vi avtalte tur og han sa følgende
" jeg gleder meg som en asparges"
skjønte jeg hvor mye han gledet seg!!!


Vi prøvde å finne flere adjektiv som kunne beskrive det vi så
men vi kom til kort!

Det må rett og slett sees og oppleves!

Idag fikk jammen RTMène lufte seg.
For en sitte komfort - her kan du lene deg godt tilbake å chille skikkelig.

Stor kontrast til min herlige raske Tahe:)
Forandring frydet idag:))

Været:

Blikkstille 0 m/s om det går:) sol sol og atter sol
Temperatur: føltes som 20 ute i havgapet.
Kom enormt varme fønvinder fra land..

Følge:

Tante Jill og nevø Trond Bond

Tid:

Vi la ut mer en ivrige kl. 20.20
og var tilbake med salte tanker og duvende blikk kl. 22.30


Takk for en fantastisk tur Trond:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)