VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Overgangstur Molladal - Standal

Arne, meg og Kristian.
Is, sne og lett tåkete.
Godt humør i det vi begynner på overgangen.
Knalldag i Molladalen
min første guidetur med Actin
Arne og Christian er garva kara!
og trygt er det:))
jeg var ferskingen av oss tre idag:))

Snø sludd og lykke!
En herlig herlig gjeng fra
Siemens Healthcare

Et av høydepunktene var å skli på rompa
ned renna fra toppen av tindene og
ned i dalen til Standal
Vel 200 høydemeter i fullfart på rompa var
FRYDEFULLT MORSOMT!!!

Vi grillet Stein Magne sine nydelige elgpølser
på toppen av Molladalen
SMAKFULLT
vi spiste rubbel og bit!
Varme og klar til ny dyst!
Arne er virkelig grillsjefen!

En gjeng med
pågangsmot og humør!

En hilsen til eventyraren Lene fra
62nord Oslo også:)
Utrolig kjekt å bli kjent med deg:)
( selv om hun ikke leser denne bloggen)
Takk for 62 nord sydvesten!!
Den blir garantert med på mange turer.


Jeg GLEDER meg alt!
c",)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)