VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Vigra Rundt i Kajakk


8 herlige entusiaster
noen fra Herøy
noen fra England
noen fra Ålesund
noen fra Giske
noen fra Valderøy
og ei fra Roald:))


Tåke og lavt skydekke i det vi gikk ut.
Optimistiske som vi var tenkte vi at solen kom...
Den nord norøsten ble ikke helt som den skulle..
Men i det vi rundet SynesFyr
skinte det av til en nydelig dag.
Flott og stor sjø der ute:)

FORTREFFELIG!

Grillings på Blimsanden
Surfings i Breisanden
for å så få helt rolig og fin sjø
inn til Roald Havn:)

Med en slik flott gjeng måtte dagen bli bra.
Padle utover mot havet mens en slår av en
prat om livet og andre ting en tenker på
er rett givendes:)

Supre folk med knallbra padleskills!!!

La ut 12.00
inn kl 18.30

2 kommentarer:

  1. Takk for turen! Var rett trivelig :-)

    SvarSlett
  2. Rett en kjempedag:))) håper det blir flere slike:)

    sveipetak fra meg:))))

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)