VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

tirsdag, juli 05, 2011

Hvite skumtopper - FRYD O`GLEDE!






Slike dager blir liksom
hver tur som den første...
jeg blir like bergtatt hver eneste gang:)

På returen ble det plutselig
hvite skumtopper over bauen
det slo ganske bra...
herlig
morro
gledelig

FRYD O` GLEDE!

Canon G12 ble pakket ned på returen!
Aner virkelig ikke hvor det ganske bra bårene kom
fra idag, men god trening var det:))
Så bildene er ikke fra returen:)


Vær:
Plutselig: Laber bris, 8 m/s fra nord nordøst
15° minst
herlig blå himmel

Følge:
Me and myself:)

Tid: Glemte tid og sted idag...
ca 2-3 timer

2 kommentarer:

  1. Ser ut som du har det kjekt på tur med me og myself. Håper det blir enda bedre på tur med meg og deg:-)selv om jeg sikkert må legge inn litt ekstra aksjer...hehe. Det skal nå uansett bli kjekt.
    J

    SvarSlett
  2. Hei hei...Jannicke ( tenke ej:))

    Ja gler meg til vi skal på tur!! har du kjøpt kajakk og ble det en Tahe??
    Gler me til å sjå dej i nye doningen din!! lol:)

    Vel verdt aksjer det :)))

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)