VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Slogen fra Øye - 1564 m.o.h





Straka vegen rett opp i en endelig solskinn`s dag.
Slogenråsa kaster ikke vekk noe på omveier, men går rett på sak fra Øye. Det er den korteste veien, men også den hardeste i stigning, står det beskrevet!....og eventyrlystne la vi i vei...
Nb! velger du denne løypa som vi gjorde både opp og ned
får knea kjørt seg:)


Vakkert, bratt og hardskårent
med en utsikt - du kun får se så høyt oppe.

Lite vann langs løypa opp, en bekk ved ca 600 m.o.h


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)