VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

What a mountain what ha view...

Meg og Lene:)
Nydelig å være blant toppene.
Bare meg og bare litt igjen..
Siste kneikene opp..what a view!
Slogen gjør det ikke like lett for alle å komme til topps.
Noen utfordringer herom og derom!

HH fjellsko var ikke noe for
siste kneika på Slogen..slippery! ..blir nok en investering der !

det morsomste var at jeg traff sprekingen Lene
fra 62 nord Oslo som jeg ble kjent med på Molladalsturen...

vel, vi viste vi skulle treffes men vi var usikre på
hvilket platå...:)))
Absolutt gjensynsglede c",)

Vel nede en 4 retters middag på ærverdige Union Øye
med forskjellig vin til alle rettene...

SMAKER FRA HIMMELEN
- og jeg tror jeg såg engler..
....eller, kanskje det var vinen:))

...en hotell weekend på Øye er absolutt
noe å oppleve!

En herlig og gjestefri betjening...
mange av gjestene treffer man i fjellheimen
så man blir liksom en liten familie der inne.
Mye latter og morro over felles gleder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)