VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

tirsdag, august 02, 2011

Tuskeluretur i en endelig SOMMERDAG...♥






Carpe Diem

Idag måtte jeg bare gripe øyblikkene.

Stille fløyelsblått hav
hvisket ...kom kom kom..

LYKKELIG & HAVSALTET

Bare i min kajakk t-shirt
Første gang uten padleklær i år
nakne tær i sanden...
O`store FRYD!

VARM & SOLBRUN...

Som vi alle trengte disse varme solstrålene...

Jeg er FORELSKET i en sommerdag!
Jeg er FORELSKET i en sommerdag!
Jeg er FORELSKET i en sommerdag!
Jeg er FORELSKET i en sommerdag!

...jeg håper du har kommet for å bli en stund


for jeg har lyst å runde Langeneset
mange ganger i bare T-shirt og nakne tær
kjenne solen
padle på det åpne blikkstille hav...

en nydelig ettermiddag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)