VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Havsalte tanker under en gul sydvest.

Ikke bare i regnvær min
gule sydvest er god å ha!

Den skjermer godt for solen
og varmer godt i nakken også.
Og at sangstemmen er på sitt beste i
min gule sydvest - er nok bare jeg som tenker:))

Litt sprell og spillopper på
Roaldsleira er alltid morro.
Et flott sted å ta bilder.

Fant meg en kjempefin konkylie
som passet godt inn i resten av
samlingen :)

Spennende å tusle i fjøra
for å lete etter tusk og task.

Veldig ofte blir jeg ør av lykke
når jeg ligger å duver der ute:)

1 kommentar:

  1. Leik, lykke, livsglede og lurt glimt i øye!!!

    Du har alt!!

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)