Lyset lokket og lurte idag....

Matpakke nytelser med en kaffetår.
Lettsaltet tanker under den gule sydvesten.
Man kan få lyst til å løpe barbent.
Eller bare sitte å se.
Kanskje stå å se? :)
Takk for en koselig lunsj.

--------



Lyset lokket og lurte idag..
og etter timer på hodet i kasser og rot,
synes jeg at det var velfortjent
å padle meg ut på
VIGRAFJORDEN
for å nyte havet, utsikten,
brisen, lyset og matpakken!

bare for en liten stund...
og vips så var det gått 3 glade padletimer....

På veg hjem stoppet jeg på
ROALDSLEIRA
en av favoritt plassene
for å spise min medbrakte lunsj:)
som smakte ekstra godt på den
flotte fjøresteinen jeg fant i solsteken.

VÆR:
14° 0 mm
Svak vind, 3 m/s fra nord

Typisk ute ved havgapet.
Vinden snudde til nord nordøst med
endel flere m/s på returen.
Kjempemorro
og sjøen ble ganske tøysete
på vei hjem.

SMÅFRISKT!

Kommentarer

  1. Tøysete sjø....:)
    Tror jeg vet hva du mener! Det var så bra sagt:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg