VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

lørdag, september 10, 2011

Matpakken, tanker og Pippi!

Så tusker vi oss hjem til kvelden for å tenne et lite lys:)
Uansett hvordan man vinkler ting
så er den gode turen i naturen den
beste medusin ref. Pippi..:)
Jeg er så enig!
Uansett så tenker man annerledes
ser ting klarer, letter på trykket,
får ryddet og ommøbelert
i tankekammerset.
Man må liksom lage plass
til alle de nye inntrykkene man tar inn:)

Bare matpakken alene får meg til å
tenke klarere:)) så ikke glem den!

En fin kveld i stua til deg, håper du har tent et lys:)

vi har tittet etter en liten fjelltopp i kartboken

Ut å lage FOTSPOR i naturen,
skal vi ?

3 kommentarer:

  1. Mange flotte havbilder hos deg :)

    SvarSlett
  2. Enig med Pippi! :)

    Fantastiske bilder!!

    Takk for at du delte:)

    ....og ja, sett spor!!

    SvarSlett
  3. Takk Sylke:)

    Pippi sa mye klokt på en litt gær`n måte maritrakel:)))

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)