VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Skopphornet 1226 m.o.h

To glade - endelig oppe!
Ca 18.00

Turen til Skopphornet er fantastisk og bratt.
Noe dårlig skiltet når man ikke er kjent.

For noen skarpskårne tinder
med stupbratte fjellsider.
Man kjenner nesten at fjellet
suger deg nærmere og nærmere kanten.

PANORAMA
utsikt, helt hjem til lille Roald.

LYKKEN
er jammen å kunne se lille Roald
fra en fantastisk fjelltopp!

Jeg og Kristine krøp steinura opp på alle fire.
Gode, svette og fornøyde entret vi toppen sammen!

Steinura ble for tøff for labbene til Nansen.
Så guttene chillet fornøyd litt nede i fjellsiden og spiste gobiter!


Det flate topp-platået til Skopphornet
blir sammenligna med Table Mountain
i Cape Town. Kontrastfullt til dei
skarpe tindene til nabofjella.

2 kommentarer:

  1. Alldeles nydelig!

    Skopphornet..... må dit også, kjenner jeg:)

    Takk!

    SvarSlett
  2. Dalen innover var utrolig vakker med skarpe tinder som ramme. Store fosser små fosser, og vann med vake! Du får ei nydelig tur:))

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)