VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

fredag, september 02, 2011

Sula vardane 776 m.o.h

Store tid, jammen ble det ikke fjelltur idag også.

3 sting på halsen skal gro i fred,
for en utfordring.....

hører kajakken roper..
havner nok i den før helgen er omme!

Til da kompenserer man med
en ekstra fjelltur eller to.
Og i dag rakk vi akkurat en
trippetur før ettermiddagsregnet
kom snikende.

Utsikten fra vardene på toppen av
SULAFJELLET
har en fantastisk utsikt.
Blikkstille, ikke et lite vindpust.
En tykk tåke kom snikende. Men vi
rakk å nyte matpakken til fantastisk
UTSIKT

Kjempe flott terreng helt til toppen
som er en flott plass å slå opp telt:)

Temp. 15°
men alltid godt å ha med litt
ekstra klær i sekken
spes når tåken kommer.
Anbefaler fjellsko.

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!!
    Skulle gjerne sett de i større format! Likevel; veldig fint når du setter de opp slik du gjør <3

    God helg!

    SvarSlett
  2. Takk maritrakel:)) Kanskje prøve å få til den filen med små bilder til å bli større når en klikker på den:))

    Ellers skal det andre bildene være grei størrelse på håper jeg:))

    God helg til deg og:)

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)