VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Padling i havgapet.








Crew:

Ble bare meg og Kjell Lennart idag..
var noen til som skulle men måtte
droppe turen idag.

Det begynte å blåse opp akkurat i det vi
la ut fra Roald Havn.

Vi padlet på nordsiden da vinden kom vest-sørvest.
Spesielt når vi kom ut mot åpent hav kjente vi vinden godt.
Ganske stor sjø med oppi 13 m/s i kastene
avgjorde av vi måtte snu.
Vinden tok godt tak i kajakkene der ute.
Sjøen var egentlig ganske grei men styrken
i vinden kjentes godt i kajakken.
Tomme kajakker flyter lett..

VÆRET:
15°
1,0 – 2,4 mm
Liten kuling, 13 m/s fra vest-sørvest.

Avsluttet turen bare etter en god time.
Da ble sjøen både innpåsliten og småsur:))

Men vi var hjertens enig at
en liten tur er bedre enn ingen tur.
Helt fornøyde begge to.
Så der som ikke var med kan bare angre:))
Avsluttet med litt teknikk trening i havna.

Takk for en vindfull tur:)

Vi sendte en varm tanke til det etterlatte
og omkomne i båtulykken her ute i går kveld..
HVIL I FRED

2 kommentarer:

  1. Hei. jeg tror jeg kjenner padlekollegaen din. Han ligner på min gamle pendlerkollega.

    SvarSlett
  2. :)) det er mulig:) Kjell Lennart er en super kajakk kompis:)))

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)