VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

tirsdag, november 08, 2011

Kajakktur i en herlig solskinnsdag.

Siv nyter den stille havflaten.
Roald Havn i sikte
Sunnmørstindene i bakgrunnen.
Sen lunsj på: 62°33.83`N - 006°07.85`E
Word is not needed!
HAPPY ENDING

Endelig en tur på sjøen.

VÆR:
Ca 10° - knallblå himmel
med en fantastisk solnedgang.

VIND:
I starten litt småtusk fra øst.
Få m/s til helt stille.
Havet var speilblankt på returen.

En fantastisk herlig og solrik tur.

BALSAM FOR SJELEN!

Takk for en friskus tur Siv:)

5 kommentarer:

  1. For et fargerikt lys! Kjenner nesten duvingen:))) D-)

    SvarSlett
  2. Hvis man skal kjøpe seg kajakk for første gang, hvor og hvilken type/material bør man gå for? Jeg er syyykt gira på en trekajakk, men de koster vel sikkert flesk?!

    SvarSlett
  3. Hei Martin:))

    Kommer jo mye an på hvor aktiv du er og i hva slags vær du vil padle:))

    Trekajakk er jo eksklusivt og koster nok endel mer. Mange bra blogger om dette emne. Der dem bygger kajakker selv. Kanskje det hadde vært noe for deg:))

    Beste rådet jeg kan gi deg er:
    Prøv kajakker av forskjellige slag før du kjøper.

    Plastikk tåler mye juling. Glassfiber, lettere men mer sårbare. Karbon er som regel helt knall men dyrt!

    Mitt favoritt merke her Tahe. Men det er så utrolig mye bra på markedet idag.

    Lån og prøv før du kjøper det er det viktigeste:)))

    Du får heller spør om du lurer på noe mer:)) Jeg kan evnt koble deg til rett person. Jeg har ikke så god greie på trekajakk:)

    Og jeg skal love deg en ting du som elsker naturen. Du kommer til å bli helhekta:)))

    Jill c",)

    SvarSlett
  4. Kult! Det høres bra ut:) skal sjekke ut litt forskjellig. Har en kamerat som holder på med havkajakk, og det ser utrolig kult ut!:) har faktisk lurt på å bygge trekajakk selv også ja, vi kom så langt at vi fikk fiksa lokaler. Men som du sier, så er det nok lurt å prøve seg frem litt først og finne ut hva man liker:)

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)