VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

fredag, desember 09, 2011

Herlig vintertur til Alnesvannet..

Runde langt ute i havgapet.
En skute i horisonten.
Grønt, blått og hvitt lys om en annen.
Juhuuuu - full fart på rompa ned...morro!
Vinterlys med snøbyer i.
Lykken er å nyte utsikten sammen.
Så tar vi turen hjem før mørket kommer.

Vi skulle egentlig ha en lenger tur men
da jeg tok på hodelykten var den tom for batteri!! ...

Fantastisk vinterlys
Ørner som svever over hodet.
Snøen rakk noen steder til knærne.
Stier med mye is - utfordringer.
Savnet et par truger idag.
En god og varm kaffe på toppen.
Dele et par godbiter.
Ikke et fotspor i snøen.
Bare Nansen, meg
og det fantastiske vinterlandskapet!
Og stillheten som jeg elsker å høre på!


Har vært på Platou og sett på truger idag.
I morgen håper vi på en trugetur til fjells.


NOTE TO MYSELF!
Sjekk alltid at hodelykten har
bra batteri før du går på tur
besta!!!!!

3 kommentarer:

  1. Så kjekt å lesa, og vakre bilete! Merkar at me er nødt til å ta turen til Møre til neste sumar også :) Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Hodelykt uten batteri......!!
    Gjenkjennbart de lux...:)

    Men nå har jeg også lært:) Jeg også!:)

    Utrolig herlige bilder. Når jeg ser deg og NANSEN - som faktisk smiler!.. blir jeg berørt! Og jeg smiler tilbake og tenker at jeg faktisk er en del av noe herligt!!:) Tusen takk!! <3
    Tenåringsmora sitter lenge oppe.... av en eller annen grunn..?;)

    klemM <3

    SvarSlett
  3. Takk dere:))) Ja var sannelig bra vi kom ned i tide. For hodelykta virka nemlig på Røros. Snakk om flatt batteri:))

    Helt klart Rakel:) Lærer så lenge en
    turer:))))

    Klem klem:)

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)