Trugetur til Gamlemsveten

Vinterlys på vei opp.
En lyssky som sakte svevde over Roald og forsvant etter 15 min.
Fantastisk lysskue over øya mi:))
Hvem la seg ved trugene for å posere! :)) Noen gjør alt for en godbit!
Jeg har hatt verdens beste bursdag idag.

En drømmedag
Trugetur til Gamlemsveten
Et fantastisk lysspekter.
Og en lyssky jeg aldri har sett maken til!
Varme seg ved bålet.
Godbiter og kaffe.
G35 og sjokolade.
Nydelig utsikt så langt øye rekker.
Og med helt nye truger ble
dagen alt jeg drømte om idag!


Og toppen av bursdagsglede er å ha lille Noah
på mormor fanget::)


45 år er jo ingen alder nå man fremdeles
liker å leke ute i naturen!

Kommentarer

  1. Gratulerer så mye med dagen sprekeste mormoren:o))

    Klem hele familien med førjul og bursdagsklemmer!

    JB :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med dagen, ser ut som du har kosa deg:) Og for noen gode bilder du deler, må bla meg litt nedover og se.

    Jeg vet jeg har vært inne på bloggen din tidligere, men med så mange så husket jeg ikke hvordan jeg havnet her og fant ikke tilbake. Takk for at du la igjen en hilsen hos meg slik at jeg fant inn igjen, følger deg videre slik at jeg ikke mister deg igjen:)
    (for jeg er sikkert minst like glad i Giske kommune som du er;-)

    Fin lørdag og god helg til deg,
    Hanne:)

    SvarSlett
  3. Herlighet så flotte bilder - og flotte mennesker ( og dyr:)) God søndag:) Siri

    SvarSlett
  4. Så fantastiske bilder i begge de siste innleggene - Her har vi klarvær på øversida av huset og tjukktåka på nedsida - litt spesiellt det og i minus 9:-))

    Klem

    SvarSlett
  5. Takk jenter:)

    Velkommen som følger Hanne:) du har en fantastisk flott blogg må jeg si:)
    Ja sannelig mye flotte steder her ute på øyene:)

    Klarvær på øversida av huset og tjukktåka på nedsida Janne Tove hørtes veldig spesielt ut. Kan bli spennende bilder av det:))

    Takk Siri:) en spenstig blogg du har!!:))

    Takk JB:) må holde koken nå vettu:)

    Klem:))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg