11 m/s fra sørvest = havntrening.

Mormoren smiler og er klar til en liten økt.
Fridtjof er også klar. Takk Rakel ...jeg klarer ikke kalle han annet:)))
 Sørvesten var også ekstremt klar fant vi ut etterhvert. Jeg og Fridtjof:))) 
 Hit men ikke lenger. Vinden presset kajakken i fjøresteinene idag. 
T-sanden og Lepsøyrevet til høyre. Padleveien ut til havet og solnedgangen. Vakkert ikke sant?
- - - - - -
Skulle bare gått rett bort til T-sanden idag. Men av gammel vane
gikk jeg ned til Sambrukshuset og la ut fra stranden. 

Vinden ville nok tatt litt på T-Sanden også som er en 
utrolig flott treningsplass med mange muligheter.
Både surfing mellom pålen og bergene samt du får
trene i ganske stor sjø på gode støttetak i nordøsten.

På fjerde forsøk kom jeg meg ut moloen men kjente
at vinden ikke var til å spøke med så jeg snudde.
Og tok men noen rolige små økter med 
teknikktrening i stedenfor. Jeg ble for lett i kajakken idag.  

Frisk bris, 11 m/s fra sørvest
Sol sol og atter herlige solstråler.
6° friske og opplett.

I morgen er det meldt 
sterk kuling, 21 m/s fra sørvest og guide jobben i Actin kaller.

En fin helg til deg:)

Kommentarer

  1. Takk for friske og fine naturbilder!
    Ønsker deg en god helg:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Herlige du og Fridtjofen! :) <3
    Og jeg blir helt fylt av ærefrykt, ydmykhet og kjærlighet over navnevalg (!!) og over det å ta naturen på alvor!

    Det å kjenne begrensningene... det å kjenne at nok..kanskje er nok...i dag... men kanskje ikke i morgen...

    Du Jill-du Jill <3
    Jeg smiler og tårene triller!!
    Tusen takk for vindfull tur... Jeg kjenner at du og jeg kommer på lag en gang.. der ute på havet!:)
    Jeg tror på det!

    Og jeg gleder meg!!!

    Tusen takk <3

    SvarSlett
  3. Takk Helene:))

    Det tenker jeg også Rakel:)på lag ute i havet, eller et fjell...engang:)))

    Jeg og gleder meg:))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)