Giske Rundt i kajakken.

 Det norske flagg og Jannicke veldig klar til padling. 
 To veldig glade bauer runder stranden ved "verdensbestefestival"
 Nordsiden mot Valderøy. For noen badestrender vi har i Giske Kommune.
 Så endelig ut i havet ved Alnes. Jannicke sååååå fornøyd!
 Enda mer ut i havet og Alnes.
 Jannicke glimtet til som fotograf også:) takk takk:)
 Per og Pål nyter solen og forbi padlende tauser.
 Helt til Per stikker av.
 Stille og rolig, så perfekt det kan bli.
 Sandbunnen langs land er så fantastisk en får lyst å bade. Sørvest siden av Giske.
 Erkna der fremme ute i havet. 
 Var stille og rolig over Giske revet idag. Runde der ute.
 Over flagget dukker Erkna opp. Ocean view.....rett og slett.
Så tilbake til start og Ocean Sound Recording som vi la ut ifra. 

Det er fantastisk å ha padlevenner som kan rive seg rundt
på sparket når det passer.

Og akkurat det gjorde jeg og Jannicke idag. 
Den perfekte padledagen rett og slett. 

VÆR:
Ca 12 ° 2-3 m/s sørvest.
Sol fra en skyfri himmel.
Ca 2 timer i behagelig tempo rundt vakre Giske. 

Og vi alle har fått nyte denne vakre dagen.
Både folk, fe og konfirmanter 
 har hatt en fantastisk ute dag idag. 

Jeg, ja jeg vet iallefall at jeg vil leve lenge på denne vakre turen. 
Det tror jeg min gode padlevenninne også gjør!
Og alle andre som har fått nyte den:))

Vi håper på nydelige dager fremover:))

Takk for en super tur igjen Jannicke:))

Kommentarer

  1. ann-Kristin Kleivanmandag, april 30, 2012

    snufs...jeg vil være med også....*For en fantastisk tur dere må ha hatt. Digg!!!

    SvarSlett
  2. :) jeg tror og håper det blir mange turer i år jeg Anka:)))

    SvarSlett
  3. Nydelege bilder! No har eg faktisk avtalt med Evy Blindheim at eg skal få prøve meg litt i kajakk saman med ho, som "betaling" for at eg var medhjelpar i konfirmasjonsselskapet i går... Har berre såååå lyst å prøve, sjølv om eg har vannskrekk.

    SvarSlett
  4. Herlig - herligere - herligest!!

    Og jeg som bare lå og drog meg på platten i går...:)

    Tusen takk for turen din! Og jeg satt selvfølgelig med kartet oppe sånn at jeg kunne se hvor dere var:)
    Den Giske-øya vil jeg padle rundt en dag! Og jeg vil bade i sanden, holdt jeg på å si....

    Utrolig hærlig <3

    SvarSlett
  5. Jeg bare eksler slike friluftsmennesker!! oser av frihet å padle rundt etter enen nese ig intuisjon, MEN jeg undrer Jill, tør du virkelig ta kamera med?? er du virkelig så trygg på ikke velt :-))) skal si skal si, jeg hadde aldri i verden, men noen sjanser bør en val kanskje ta å
    :-)

    Vakre mai er plutselig her, og april er historie. Nå er det vår på alvor og jeg, med min turglede har å tatt litt for mange sjanser i det siste, så straffen er forkjølelse om dagen. Den fine dagen, men fornuften og kjekkasen sier STOPP en halv, så blir vel en litt rolig dag, OM jeg nå ikke klarer å overtale da, he he

    Fin fin dag til deg også, liksom som ei lita helg midt i uka, og det kan vi vel like du.

    Klem til deg på vei ned kysten.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg