VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

lørdag, april 14, 2012

Kveldsro på Alnes

Snøen glimter fremdeles på toppen. 
Solnedgangen er alltid vakker å se.
 Alnes bydde på et vakkert og varmt kveldslys selv om gradestokken viste bare 2 grader.
Så tok dagen farvel ute på Alnes.

Det gjorde jeg og min kjøreglade privatsjafør også.
Snart sertifikat vet dere...

En liten snøbyge lurte seg til fra havet
mellom solstrålene. For et vakkert syn når den 
kommer lang ut i havet med sine mørke farger.

Håper solen varmer oss alle i morgen også.
En fin kveld til deg.

4 kommentarer:

  1. Nydeleg vakkert!

    Det ser heldigvis ut til at dagen i dag blir fin! Kaldt, men fint!

    SvarSlett
  2. Det våres, uansett og jeg smiler denne helga, vi har kjent sola varme hos oss også og det bobler så over av ubrukt energi :-)

    En har jo så lyst til å ta fatt på hagearbeid, ut på tur, over blomster på nært hold med kamera, å Jill vi er så ves startgropen nå :-)))på det som bare er sånn en fin tid.

    Nyter synet av bildene dine en tidlig morgen, duse lekre pasteller, helt utrolig, superflink til å komponere er du!!

    Vær superflink til å skape en minnerik søndag å. Her skal det `tures` he he mye å ta igjen etter en heller dårlig påske.

    Klem ut mot havet.

    SvarSlett
  3. Nydleg vakkert på Alnes og Sunnmøre - sterk kontrast til innlandet her som det snøvar - regnar og sluddar idag. Men elgsteika er straks ferdig og lysa er tende i heimen - då kan det berre være med veiret ute. Klem

    SvarSlett
  4. Iskald nordavind idag jenter:) Men vakkert:))

    Skulle smakt med hjortesteika til Janne Tove:)))

    Fin kveld:)

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)