Kveldsterapi i kajakken ♥

Den fine bauen min:) 
 En måse hadde lyst å hilse på.
  Finnes det noe vakrere ute i havet enn når solen går ned og en får sitte å se på.
 Stille stunder - ikke en s( j )el å se engang.
Det er ingen steder jeg kobler slik av som når jeg padler inn i solnedgangen. 
 En fisker er på vei hjem med fangsten. 
- - - - - - 
Kveldsterapi i kajakken.
Vakre dager, vakre kvelder, vakre farger.

De 8 m/s som var meldt var ikke å se noen steder.
Tror ikke det var mer en 2 m/s. 
Dønningene var såpass små jeg kunne padle ganske nært land.
Men lite liv i havoverflaten i de sene kveldstimer
Gikk ut kl 21.00

Hvert et eneste åretak er godt å kjenne.
For en god trening.

Håper på ny tur søndag:)

Kommentarer

  1. Amazing photos! fantastic! have a nice weekend!
    kind regards!
    Changli

    SvarSlett
  2. Amazing photos! fantastic!
    have a nice weekend!
    Kind regards!
    Changli

    SvarSlett
  3. nydelig ...

    såg på fjella her og - kor dei gløda liksom ;)

    Håper du får ei fine helg - min skal være i fjøsen :)

    monikasmil

    SvarSlett
  4. Gjennom bildene dine aner jeg at dette må ha vært en fantastisk tur. Nydelige farger!! Terapi for øyet.

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! Må innrømme at en slik vinkel har jeg aldri sett fra før.

    SvarSlett
  6. Heisann og Oisann;))
    Kjekt at du kikka innom min blogg,slik at e kunne få oppdage dei FANTASTISKE bilda dine!!!
    Heilt hærlige motiv og ikkje minst fargar!!!e må no berre spør;om du tek bilda akkurat sånn eller e du flink å redigere?
    flotte kontrastar i bilda teken frå kanoen,er det G12 du bruka då?
    bli mykje spørsmål til deg ditte, for e må spør kor blimsanden er? utrulig fint der;)
    ha ei strålande veke;)
    klem Vera

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg