Kveldstur i kajakken ♥

Den åpne horisonten bak fjellet rett ut i havet. Endelig har kveldsolen kommet tilbake. 
When words become superfluous.
Og i det jeg padler inn havnen vinker kveldsolen farvel :)

Endelig er kveldsolen tilbake ute bak det lille fjellet med stor utsikt:)
Hele vinteren gjennom går den ned ute ved Alnes.
Det var godt å ønske den velkommen tilbake. 
Eller var det den som ønsket meg velkommen tilbake.....
Vel, uansett var gjensynsgleden stor ♥

6° -  Lett bris, 4 m/s fra øst-sørøst.
Jeg og kajakken...
som ennå ikke har fått navn. 
Har du noen forslag? 

Fin kveld til deg.

Kommentarer

  1. Hva med Fritjof ?

    Du har jo allerede Nansen :)

    Herlige bilder, og jeg kjente plutselig at jeg fikk et luksusproblem.... what to do når været plutselig innbyr til alt fra tare til tind :)

    Hagearbeid ropte den saklige ;)

    OK!

    Jeg gleder emg med turen din da ;)

    Takk :-D

    SvarSlett
  2. Takk som deler en så fin tur med oss andre!!! ble nesten litt sånn sjøsjuk æ....

    SvarSlett
  3. Ååå... det så bare så herlig ut. Kjenner at jeg får ro i sjela bare av å se på bildene dine. Takk for at du deler. :0)

    SvarSlett
  4. Bare nydelig..så stemningsfullt altså..takk for fine glimt fra kveldsturen din!:))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)