VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

onsdag, juni 13, 2012

En liten guidetur.


Bjørn, Jill og Arne, en liten del av verdens beste guidegjeng, stråler som soler oppe på fyret.
Her kommer Stein Magne ( sjøl`n ) og Arne med gjengen fra NEFCO.
Maud, den bakerste er en utrolig vakker skute. Ikke det beste bildet av henne med slik ble det idag!
Utsikt fra Fyrtårnet på Alnes.
Vi håpte å få ta del i delikatessene som skulle serveres, men som guider blir man forvist til baktrappen:))

Og etter en liten fjelltur så var vi veldig sultne. 
NEFCO - en kjempeflott gjeng var fra 
Danmark, Island, Sverige og Norge stasjonert i Finland.
Gjengen ble selvsagt imponert over naturen. 
I Finland er det ganske flatt i forhold til naturen her på Sunnmøre.

Etter en liten omvisning på fyret og Ørnulf Opdahl sin fantastiske utstilling,
tuslet vi tre guidene hvert til vårt for å ladde opp til nye utfordringer i morgen. 

Og det beste er at det er meldt sol:)))

For en fin dag! :) takk 

2 kommentarer:

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)