A cappuccino to paddle ♥





En ny dag i ACTIN`S embete.
Og dagen strålte til med sol, blå himmel og Walters. En nydelig dag og vise frem vakre 
Giske Kommune på fra sykkelsete.

Jeg skulle møte Kjersti, en sprudlende frilansjournalist som skal lage en reportasje om vår 
vakre kommune. Og hun var over seg av begeistring over alt dette vakre på Sunnmøre.
Jeg sang selvfølgelig med på alle refrengene!

Vi tok Giske rundt på sykkel og solen smilte sitt mest skinnende smil.
Vi fikk sand mellom tærne på Blimsanden og et godt smil fra et kjært ansikt:)
Og etter en liten sykkeltur på Alnes nytte vi varm ost/brokkoli suppe på sandstranden
med måkeskrik, bølgebrus og strå som svaiet svakt i vinden.

Vi avsluttet dagen i Brosundet by kajakk og med a cappuccino to paddle fra Invit
var dagen for oss to naturfrelse helt fullkommen på alle vis. Kjersti lovte å sende et bilde av seansen
...cappuccino to paddle kan anbefales!!!

 Takk for en fin dag Kjersti:)
- - - - - -



Du kan også kjøpe magasinet 
Reiser & ferie.

HØYT OG LAVT I SPEKTAKULÆRE
SUNNMØRE
En artikkel av Kjersti Veel Krauss

Jo, Actin er verdens beste arbeidsplass!!


Nb! Personen samtykker til publisering av bilder.

Kommentarer

  1. Ordløs!! Bare uendelig vakkert!
    Gleder meg til fortsettelsen :)

    Bless

    SvarSlett
  2. Her går det jammen unna, du fyker både hit og dit, og jeg kan nyte alt mens jeg slenger rumpa neppå stolen her for et øyeblikk :-)

    Nå vet jeg også mer hva du snakker om når du skriver vakre Sunnmøre. Var dager på Runde rundt sist helg og det var bare en opplevelse av de sjeldne gitt. Så vakker den øya, og heldig med værer var en faktisk å.

    Giske må bli nesten gang på de traktene det da, og hint oss da når den artikkelen kommer på trykk så vi får sett.

    Kos deg vider og nyt Jill.

    Klem.

    SvarSlett
  3. Ja det var en rolig uendelig vakker dag:))) Slik man lever lenge på. Og jammen fikk jeg ikke en slik dag idag også.....svever på skyer!!!


    Runde er vakkert Anne...må innom bloggen din å se på bilder for jeg regner med du har tatt noen vakre:))

    Solklem fra meg:))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg