Gutta på tur med Actin.

Konsentrerte karer som var skikkelig gira på å lære.
Redninger og tømming av kajakken. 
Hans Christian en likande og dyktig veileder. Min lille Tahe synes det var stas med forandring.
Så tar vi en tur å tester kunnskapene i sjøen utenfor Alnes.
Gutta var rett og slett kjempe gira! Jeg tok det mer med ro idag og bare koste meg.
 Alnes fra kajakken. Vakkert!
En skikkelig ålrayt guttegjeng med navnet West Coast Triathlon Challenge.
Så tar vi turen tilbake for en fiskesuppe utenom det vanlige på Maud i solen...kan det bli bedre? :))
 Stein Magne tar en oppsummering i lunsjen for videre opplegg til helgen.
 Og bak hundekjeksene foregår det tørrtrening på land.
 Hans Christian forklarer guttene en av rullene. 
 Så skal det praktiseres. 
 Innimellom nyter man bare solen og den stille havnen.

Så ble undervannshuset til G-12 endelig tatt litt i bruk.
 Så var dagen slutt og guttene skal til byen å ladde opp til morgendagen. 
Vel fornøyde med en vellykket dag. 
- - - - - 
Etter mange dager med dårlig vær skinte det endelig av
ute på Alnes idag der vi skulle ha teknikktrening i Actin`s regi.

ACTIN - verdens beste jobb!

Og dagens mål var teknikktrening med en gruppe fra Oslo som
skal nyte sunnmøres beste natur både høyt og lavt.
Ja rett på trialthon vis. 

Innleid veileder var Hans Christian Alnæs som faktisk ætter fra Alnes. 
Her kan du lese mer om han.

Og etter en varm og fin dag i sjøen får 
vi får ladde opp til enda en fin dag i imorgen.
Langvågsholmene skal erobres i 2 m/s og ganske mye sol
med GPS og kart lesning. 

Igjen takker jeg for en flott dag!:)

Veileder samtykker til publisering av bilder!

Kommentarer

  1. Dette var oppkvikkende lesing til frokost. Forstår jeg deg rett om jeg sier at du har sjøen som din arbeidsplass? I så tilfelle er det nesten så jeg må tenke på omskolering. For makan til nydelig natur fra "kontoret" er det få som har. Spenning og glede, tøffe gutter og ... ja jeg går helt over styr her. Må komme meg ned på jorden igjen og løpe på jobb. Ønsker deg en knalldag. Klem :)

    SvarSlett
  2. Uten tvil en flott opplevelse :)

    SvarSlett
  3. Takk dere:)) Verdens beste arbeisplass GAWO:))) og veldig lite kontorarbeid, passer hode mitt perfekt!!:))

    Kjempe opplevelse Ragner:))) havet er noe helt spesielt synes jeg:))

    Fin helg til dere to:)))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg