Kajakkurs Vigra 2012 - Dag 2

Gårsdagens tillitsvalgte Vegard padler mot Sukkertoppen.
 Pga sterke vindkast snudde vi og tok lunsj i Rattvika like blide og fornøyde.
Etter å servert herlig herlig sjokoladebiter fra egen bedrift blei Elin selvsagt dagens tillitsvalgte!

Dagen bydde på tøffe værforhold ute i havgapet.
Rask bestemmelse av Eivind så tok vi turen til Borgund Kaia
som ligger nært Skotteberget. 

Her var sjøen blikkstille i forhold til Vigra med sine 
lumske hvite topper og minst 14 m/s.

Vi skulle egentlig padle til Tyskholmen men vinden
bydde på litt vel tøffe vindkast for nye entusiaster så vi
snudde og erobret Rattvika med sort flagg og sjørøverlapp!

For en fin gjeng! 
Og turen tilbake gikk ekstra lett etter en
utrolig godt SJØSPRØYT fra ChocoPlaisir!

verdens beste sjokolade rett og slett!

- - - - - -

MED MYE REGN PÅ LINSA OG NEDKJØLTE FINGRE 
BLE DET IKKE SÅ MANGE BILDER IDAG. 

Kommentarer

  1. Godt dere satte sikkerheten i høysetet:)

    Mmmmmmh, sånn sjokolade skulle vi hatt på vår værharde tur i dag, gitt!

    Så kjempedeilig ut:)

    Håper uka byr på litt bedre vær, Jill!

    God klemM!!!

    SvarSlett
  2. Ummm, dette ble en smakfull slutt på en fin dag.
    Jeg gledet meg til oppdateringen av dag 2 og du skuffet ikke. Takk for fine bilder.
    Ønsker deg en innholdsrik uke.

    SvarSlett
  3. Det ser kjempekjekt ut å vere på sjøen så nær vatnet. Veit ikkje som det er ein sport for meg med mine stive musklar og vondter - men eg kunne jammen tenkt meg å prøve. Veit det finst samanleggbare kanoer som ein kan ha med i LevNO - har du noko erfaring med slike??
    jannetove

    SvarSlett
  4. Kjære Jill:)

    Jeg fikk også en Award.... og i den anledning måtte jeg også gi Award'er videre... så da ga jeg en til deg:) Dvs. jeg reklamerte for deg i mitt siste blogginnlegg:)

    Selv om Janne Tove også gjorde det, kunne jeg IKKE la være å nevne deg!!! :-)

    Du trenger ikke gjøre noe med prisen hvis du ikke ønsker det... det var ei lang liste...
    Men jeg syns det var kjekt å kunne reklamere litt for deg da:)

    KLemM i sommerkvelden :-)

    SvarSlett
  5. Dette lyder fristende og ser bra arti ut du, men Trondheimsfjorden... neppe helt det samme gitt, he he

    SvarSlett
  6. Hei Jill!:)Jeg har gitt deg en award og anbefalt bloggen din - ta en titt innom,du kan følge opp videre, men bare hvis du har lyst!Liker så godt bloggen din, så den måtte bare være med!:)Ha en flott dag videre!Hilse Else Britt

    SvarSlett
  7. Janne Tove: Det finnes mye bra på markedet også slike du kan legge sammen så dem ikke tar så mye plass.

    Her ser du noen størrelser
    http://daniel.amfibi.no/Pakboats.htm

    google sammenleggbare kanoer så får du opp endel alternativ. Spør heller om det er noe.

    Mulig dere også kan ha en på taket...som er helstøpt og dere slipper å montere. Storsett er dem raske og montere sammen:)

    Og kjempegøy å bruke:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)