Guidepadling i Brosundet.


Så deilig å våkne til en dag med slike fine sterke farger.
Dette skulle bli en innholdsrik dag kjente jeg
i det jeg kjørte tidlig innover mot Ålesund og hørte fra radioen
" You live right now, right here."...tralala-la-la-la... o-ye dubi du....:)))

Det stille havet var ekstra innbydende 
og jeg gledet meg til noen timer i kajakken.

En guidedag i Brosundet med latter og gode samtaler!
Jo det er også livets påfyll! Takk for en halvveis solrik og latterfull dag!

Jeg håper du også har fått nyte denne vakre dagen..
så lenge den varte:)))

God helg!

Kommentarer

  1. Juhuu...vi lever akkurat her og nå :)
    Nydelig start på dagen i går, og du fikk oppleve den fra kajakken! Så deilig:)

    God helg til deg, Jill <3

    KLemM fra fru-skipper i båten i naustet...:D

    SvarSlett
  2. Oi så vakkert dette var! :) helt nydelig jo...
    Og du, tusen takk at du ble ny følger hos meg, det var så kos. Rart ikke det kom opp bilde av deg, kanskje du kan prøve igjen? men ser ut at du uansett ble lagt til...? tror det...Og jeg har igjen prøvd her hos deg - tre ganger nå. Og det funker bare ikke, jeg trykker på "bli medlem", men ingenting skjer..."venter på google" kommer opp hele tiden. Kjipt, kanskje det er noe trøbbel i tårnet hos google for tiden ;) Jeg prøver igjen, promisse :) for jeg vil så gjerne henge med her, nydelig, nydelig blogg. (jeg er dårlig på kajakk men gid med kano ;))God helg til deg!!

    SvarSlett
  3. Nå fikk jeg lagt meg til - og du gikk fra 57 til 58 medlemmer - MEN det samme skjedde her hos deg, jeg fikk ikke opp bildet mitt!!! SÅ rart?! :( må være noe galt et sted...men uansett, nå er jeg med i gjengen! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Velkommen velkommen Spirea:)) alltid kjekt å bli kjent med nye bloggere:) Ja så jeg fikk opp din blogg på listen med hva jeg følger. Dukker vel opp bildet også etterhvert:)))

      Vi bloggest:)

      Slett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg