VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

tirsdag, juli 10, 2012

Lesten ♥

 Like glad uansett vær:)
 Tåken og skydekket gjør alt veldig spennende synes Nansen og jeg.
Juvene og det vakre havet var der nede et sted.
På vei hjem hadde skydekket blitt tykkere og det hang som en stor bomullsdott rundt hele fjellet.

Godøyfjellet var ikke å se idag men det stoppe ikke turgleden.
At utsikten var borte borte, gjorde ingenting. Vi har sett den så mange ganger før:)
Vi labbet i vei kl 16.00 ca og gledet oss til noen timer oppe i fjellet.
Matpakken besto av deilig varm suppe som varmet ekstra godt i dag.

Vær:
12° -  Laber bris, 8 m/s fra nord-nordøst

0 mm
Og noe overskyet:)))))

TUREN TIL LESTEN HAR PANORAMAUTSIKT TIL HAVET SÅ DET VAR
GODT AT VI HADDE TUREN GODT GJEMT I TUR KARTOTEKET FRA FØR.
DET VAR EKSTRA SPENNENDE Å GÅ I FJELLET IDAG OG SANSENE VAR EKSTRA SKJERPET.
DAGENE ER SANNELIG FORSKJELLIGE HER UTE VED HAVET.

Takk for en spennende dag:))

5 kommentarer:

  1. Skjerpede sanser, ja:) Kjenner det igjen fra tåkevandringen i går... Veldig rart å ikke vite eksakt hvor en er (men ikke noe fare, altså)...

    Bildene dine er jo virkelig preget av tåka, men likevel utrolig flotte!
    Gleder meg til tur 2 x 2 :)

    KlemM

    SvarSlett
  2. Spennende ;)

    Eg er ein snartur uti bud - like tett Skodda her og, men det blir stilige bilder av det da ;)

    Monikaklemma

    SvarSlett
  3. Herlige bilder og herlig stemning.
    Synes tåka setter et ekstra preg på bildene og gjør de enda mer spennende!
    God tur! :)

    SvarSlett
  4. Ja det var faktisk ekstra spennende og Nansen hadde ørene på stilk hele turen nesten:)) Moro og se forandringene:))

    Hei og hopp:)))

    SvarSlett
  5. Ser ut som om dere har hatt en flott tur selv om tåken lå rundt dere. Bra man er godt kjent når man er ute på slik tur. :)

    Ha en fantastisk helg!!

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)