Nansen, Gamlemsveten og jeg ♥

Sitte helt stille, nyte nærheten og utsikten 







Jeg og Nansen koser oss alltid på tur, men idag måtte jeg nyte selskapet hans ekstra mye.
Kjente jeg ville holde fast på denne vakre dagen så lenge jeg kunne for det blir
en stund til neste tur sammen...hjertesukk! 
To gode timer på toppen av Gamlemsveten med solrik utsikt og godbiter til, 
var en perfekt "siste turdag sammen på en stund" før vi tuslet ned igjen.

Slik kan vi sitte i en liten evighet og se...bare se utover havet.
Det er så uendelig, vi ser aldri slutten. Man kan bare tenke seg dit. 
Og på den andre siden, sunnmørstindene som strekker seg mot himmelen.
Disse to kontrastene i dette mangfoldige landskapet rett og slett elsker jeg. 

Tror faktisk Nansen liker utsikten like godt som meg for han ligger helt 
stille å bare ser og smiler sitt herlige samojed smil:)) Han får meg alltid til å smile.
Et slikt smil som kommer fra hjertet:))


 Takk for turen fantebasse:))) savner deg alt!

Kommentarer

  1. Så fine dere er!! Godt dere fikk en skikkelig god tur før veiene skilles for en stund:)
    Utrolig flotte bilder av nydelig hund og eier <3

    Gamlemsveten står også på lista mi:)

    Umulig å få en kjedelig dag med ei sånn lang liste... :-)

    God klem og snute fra Selma & meg

    SvarSlett
  2. ♥ Kos dåkk for det gjør Nansen D:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)