VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Synespadling og sjokoladekake ♥

Glad og fornøyd er Siv et blinkskudd midt i sol leia.

 Et team bilde for en ny spleiset gjeng var på sin plass!
Det er her ute man får plass til det gode tankene som setter seg så godt i kroppen.
 Trude nyter havet, lyset og livet med Erkna godt gjemt bak hode:)

Det var en fin og varm sommerkveld med sjokolade kake og glade jenter til.
Havet var med på leken og inviterte nesten til periodevis silkepadling. Litt vind må en
jo ha når en padler på, rundt, ved, oppå eller under Vigra. Men det var ingenting å snakke om.

Lene og Sygni rulla og tulla, helt til Sygni mistet ene luken sin. 
Kjedelige saker! Så da la vi i vei for å lete etter " kaffeholmen"
Jeg tror jentene kaller opp holmene etter hva det har med å spise, eller drikke:)))
Sygni hadde baket med sjokoladekake, jo hun hadde jo sannelig hatt bursdag igår.
Skal tro om det ikke var vi som burde baket?? Men kaken smakte.....nam nam!

Har hatt kontakt med Lene og Sygni en stund og fulgt bloggene.
Så jeg følte nesten vi hadde vært på padletur før. Men det var den første
og mest sannsynlig ikke den siste. 

Takk for en flott kveld jenter:)

7 kommentarer:

  1. Sjøl takk for tur1, Jill! Og fine bilder som alltid!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg som skal takke Sygni for du inviterte:))

      Slett
  2. Glitrende bilder! Det kribler i padlearmen:)

    God helg klemM

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! Fikk helt "ståpels" av de første bildene i motlys, fantastisk!!!

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)