VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

torsdag, september 20, 2012

Hjortepølse + tarp + bål = TUR!








Vel tilbake på vidda....

Så godt å våkne til en nydelig dag på vidda igjen.
Jeg kjenner at roen senker seg over meg. 

Lange rolig turer i nysnø og høstfarger. MoDer JoRD viser sin
fargeprakt fra hele skalaen og jeg blir mer en bergtatt. Jeg ønsker at
 denne dagen skal vare i en liten evighet.........


Nysnø og lukten av vinter
Hjortepølser - a`la Actin, mer en fantastisk godt!
Røros lomper
Nytrukket kaffe over bålet.
Solen som varmer.
Bållukt og lyden av knitring.
Fikk testet tarpen.
Og vannet som sildrer i små bekker.



Og i det sene kveldstimer da vi gikk hjemover mot hytta
hold skyene lovnad om mer nysnø til turen i morgen.

Et hjertesukk fra vidda til deg:)
Nyt de nære og gode stundene og kjenn hvor de beriker.
Når de dårlige plutselig tar krokfot på deg rundt et hjørne
så kanskje du ikke snubler likevel:)))

Her på vidda byr natten på minusgrader og peiskos:))

16 kommentarer:

  1. For ett deilig liv. . Herlig billedserie ;)

    SvarSlett
  2. Ord blir overflødig!

    SvarSlett
  3. Vet du hva Jill...
    Du er virkelig en stor inspirasjonskilde til å komme seg opp av sofa'n og ut i den fantastiske naturen!!
    Ikke bare er du sprek, men det ser virkelig ut som du KOSER deg på tur.
    Og så hjelper det jo å ha hyggelige turkamerater:o)
    God helg og god tur på neste utflukt!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fantastisk at du sier det:)) blir veldig glad for å kunne inspirerer noen:)) selv om du er jo flink å gå på tur lell:)))

      Gode turkamerater er et must:)))

      Slett
  4. Fantastiske bilder..helt nydelig inspirasjon!:)Klemmer fra Humlehagen!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Else:))) fin helg videre i humlehagen:)

      Slett
  5. Svar
    1. Hver sin gang å inspirere med turbilder Odin:)) takk:)

      Slett
  6. Å du og du så flott dere har det der oppe på vidda :-) Et eldorado - og med DET været og høstfarger og nysnø - vakkert ! Fantastisk fine bilder du deler med oss Jill - tusen takk - Æ VIL T FJEEEELLS ;) Nyt dagan og roen !

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaaaaa, vi har overhode ikke lyst hjem:) selv om fineværet her kommet hjemme også. Vidda er great!!

      Ta deg en tur til fjells:))))

      Slett
  7. Nydelige bilder! Så flott det ser ut der dere er -og det er tydelig at dere koser dere!
    Ha ei riktig god helg! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Britt:) vi er snart full laddet og kan dra hjem til hverdagen:)

      Fin helg videre til deg:)

      Slett
  8. Härliga härliga bilder! Du kan verkligen konsten att fånga det vackra :)

    SvarSlett
  9. Hej hej.

    Vackra bilder från er tur. Gott med kokt kaffe också på utflykten

    Ha en trevlig helg. // Lissen

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)