VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Lyden av bål ♥






Helt stille, bare knitrende lyder fra bålet bryter denne nærende roen.
Ikke en sjel å se, bare Nansens .....og sjelen hans var mest opptatt av pølsene!

Med sekk og kløv full av ved var Rismokjønna målet for noen timer.
Vi skulle bare sitte helt stille og kjenne på varmen fra bålet og lytte til stillheten.
Et dypt hjertesukk! Jeg liker dette livet altfor godt! 

Det er nå fjerde dagen jeg har funnet meg selv, forsatt like inspirert
men det hadde nå egentlig vært koselig med et lite kaffebesøk....
Nansen er en mann av få ord! :))
Kanskje jeg skal skru på tv`n ikveld, men bare kanskje!

Det har vært en fin dag, takk:))

I JUST NEED A QUIET BEAUTIFUL PLACE
TO CLEAR MY MIND.  THAT'S WHY THE NATURE IS MY BEST FRIEND.
IT ALWAYS CLEARS MY MIND IN THE MOST BEAUTIFUL WAY:)))




17 kommentarer:

  1. Kristine jenta di!torsdag, september 06, 2012

    Ååh ka dokke kosa dokke!! Men no må dokke snart komme heim, for ej savna dokke veldig!!! :D savna mammaklem og kos :))
    (Som e de beste i verden forresten)!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja savna dåkke med:))) Kjøme straks:))
      Beste mammaklemmen!!!! love love:)

      Slett
  2. Stemningsfulle bilder, vakkert!
    Og svartsvidde pølser..namnam!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja tror du ikke Nansen spiste opp nesten alle sammen:)) Men han fikk for en gangs skyld lov:)))

      Slett
  3. Veldig friske og fine bilde mamma:) kjekt å sjå at dokke kosa dokke på vidda<3 gjer nok godt ditta..heilt enig med Kristine, oss savna momora veldig masse..gler oss til dokke kjøme heim:) Noah gler sej til momo tøys å kos:) gla i dej, stor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk jenta mi:)) Savna dåkke med og spesielt lille gullet, snart kjøme ho momo heim og vil låne:)))

      Beste mamma og momoklem:))

      Slett
  4. Veldig friske og fine bilde mamma:) kjekt å sjå at dokke kosa dokke på vidda<3 gjer nok godt ditta..heilt enig med Kristine, oss savna momora veldig masse..gler oss til dokke kjøme heim:) Noah gler sej til momo tøys å kos:) gla i dej, stor klem

    SvarSlett
  5. kor flotte bilder - som vanlig ;)

    men eg lura litt på kven som tar dei bilda da ;))

    smil fra monika

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja hadde du sett oss hadde du flira bra, selvutløseren går på jamna, oppe i et tre eller opp på en stein eller så har jeg et mini stativ som jeg kan feste nesten overalt, det er genialt. Får kjøpt på sponland til hele 99 kr:))))

      Smil tilbake:))

      Slett
    2. Men eit slikt eit har eg jo ;)

      Så d må vel brukes, men har du selvutløserknapp, eller springer du att og fram ;)

      Klems

      Slett
    3. G 12 har tidsinnstilling på selvutløseren og jeg kan også stille inn hvor mange bilder den skal ta opptil 10:)) så da løper vi som pokker:)) Nansen setter jeg i posisjon først og da er kommandoen "BLI" det magiske ordet:))

      Øvelse gjør mester:)) Nansen er flink å stå i ro og skjønner helt når matmor har fotogreier på gang:))

      Mang en god latter da:))

      Slett
  6. ÅÅåååh, jeg hører bålet... og jeg prøvde å få tak i pølsa før Nansen tok den:)

    ....et sånt stativ MÅ jeg ha;)

    Bare kjempeflotte bilder.... og jeg forsvinner inn i evigheten og forbi <3 ;-))))



    SvarSlett
    Svar
    1. :)) ja han var ekstra lykkelig i dag så fikk flere enn en pølse:)) hehe:)

      Ja det stativet er genialt, det har tre gripearmer som du kan feste omtrent hvor som helst!!
      Og passer omtrent på alle kamera:)

      :))

      Slett
  7. Får lyst å pakke sekken å være med dere to livsnytere på eventyr, bare bildene taler for seg, med knitring fra bålet og svidde pølser, akkurat slik det skal være:-)
    Perfekte stemningsbilder, som alltid. Du e flink, tausa mi.
    Husfar savner dere begge to, til og med Teo katten lurer på hvor bamsen i huset er blitt av! Kjempegla i de, klem:-)


    SvarSlett
  8. ♥ ♥ ♥ ♥
    L O V E

    savna dej med:))

    SvarSlett
  9. Så herlig :-) her er vi jo plutselig på tur når man titter
    på alle de herlige bildene dine. Skjønner du ikke kan klare
    Deg uten agregat :-) foto er morro :-)

    Ha en kos helg, ut på tur :-)

    SvarSlett
  10. Så herlig :-) her er vi jo plutselig på tur når man titter
    på alle de herlige bildene dine. Skjønner du ikke kan klare
    Deg uten agregat :-) foto er morro :-)

    Ha en kos helg, ut på tur :-)

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)