Den vakreste turdagen ♥

Ikke så lett å se Ludo, men han ligger der :))

 Mot Eltrane, Godøyfjellet og havet.
Hjem kjære hjem! Og på den ytterste øy bor vi:)

Det er få plasser jeg føler meg så hjemme som ute i naturen:)) love it!! need it!!
 Maten smaker alltid ekstra godt oppe i fjellet.

 Lille tøffingen vår.
Ettermiddagssolen lager det vakreste lys. Mot Vartdal.
Nansen synes livet er helt chill:)
Her kommer vi!
 To herlige sprekinger:) Ikke for pyser å trille opp til Rollonhytten!!
 Har dere sett noe så herlig  ♥ sJUR 
Og gjett om matlysten var på topp! Jo, vi har fått enda en eventyrer i familien:)
 Så tar dagen slutt. Kl er 18.15 på dette bildet og ingen har lyst hjem.

For en fantastisk dag å ta med i minneboken.

Rollonhytten og Sulavardene sto på agendaen idag.
Og vi la ivrige i vei med vogn, to hunder, ryggsekk og oss selv 
til første stopp som var Rollonhytten. Her stoppet turen for lille Sjur og Henrikke.
En rett rå sprek innsats av Henrikke  å trille vogn opp de bratte bakkene. 
Velfortjent fikk vi nyte eple og kanelsuppe, godbiter og morsmelk:))

Og etter en lang pause i solveggen la Ludo, Nansen og jeg i vei opp til 
SULAVARDENE.

Snøen dekte toppen ganske godt å Nansen og Ludo
fikk boltre seg i årets første snø. For et syn:)))

blikkstille
blåhimmel
vinterlys
varm kjøttsuppe
herlig med årets første snø
♥ 
sitte stille nyte utsikten og stillheten
inntrykkene brenner seg fast på netthinnen
for en utrolig spesielt vakker dag


Takk Henrikke, Sjur, Ludo, Nansen og meg selv 
for en fantastisk dag  

...Ønsker dere alle en fantastisk turhelg...

Kommentarer

  1. Qué hermosura, qué libertad
    No puedo más sino decir: ¡Saludos!

    SvarSlett
  2. Drømmetur! Deilig å komme opp i høyden og skue utover. Og så fine turvenner da.
    Fantastiske bilder!
    God helg!

    SvarSlett
  3. Å så herlig!! Ser ut som dere hadde en fantastisk tur her ja!!
    Og som vanlig der vakreste bilder <3

    SvarSlett

  4. Jeg er ordløs... Bedre kan en ikke ha det... Heldige du!
    Takk for at du deler med oss!

    God helg til deg! : )

    SvarSlett
  5. Tusen takk for at du deler de fantastiske turbildene dine. Så får jeg kommet litt på tur jeg også, om enn ikke annet enn i fantasien. Det ser virkelig ut til at dere har hatt en helt fantastisk tur. Riktig god helg og takk for veldig hyggelig kommentar på bloggen min. :0)

    SvarSlett
  6. Den vakreste turdagen og såååå mange sprekinger :) Gukko, herlig :)))Tenk Sjur i barnevogn et godt stykke oppover! .... akkurat som jeg minnes en tid....;)

    Og du er så god, Jill, som legger igjen nydelige ord på bloggen min! Blir så glad jeg, vet du:) Tusen takk!!! (jeg ser den om morgenen!! mulig jeg legger meg litt tidlig;)))

    Og nå fortsetter finværet over oss!!! La oss juble og glede oss :))

    Nydeligste helt til deg og alle dine to og firbente skatter <3

    SvarSlett
  7. Fantastiska bilder!! jag blir ju alldeles sjuk när jag ser hur vackert du bor, så nära till hav o fjäll, bättre kan det inte bli. Tror jag måste flytta till Norge nu! ;) Du är en riktig inspirationskälla!!

    Så härligt att ha ett fårskinnsfäll med sej, stod faktiskt o kolla på ett härligt igår, kanske ska köpa det o ha med på tur :)

    SvarSlett
  8. Spreke folk! Og flotte bilder! Så vakkert hundeportrett av Ludo.
    Morsomt at du har sett meg, støvler og dugg i håret er nok ikkje usannsynleg:-) Var glas i å gå i fjøra og på Molnesfjellet då eg budde på Roald. Savna det.
    Trur nok eg har sett deg også:-)

    SvarSlett
  9. Æ blir bærre inspirert Jill tell nye topptura ! TAKK :-)

    SvarSlett
  10. Takk alle sammen:) ubeskrivelig å få stå på en fjelltopp å skue utover til havet...gleder meg til å ta med barnebarn på verdens tak:) håper dem kommer til å like å gå på tur, men det får tiden vise:))


    Turklem til dere:))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)