VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Ettermiddagstur til Alnesvannet ♥



 Kos i solveggen.

Noah sover godt på mammas rygg:)) litt sliten etter frisk luft og mange inntrykk.

En liten fjelltur med frisk havluft fra Alnes
er den beste uke start. Ettermiddagsturen til Alnesvannet
var solrik med den blåeste himmel og innimellom litt vindfull.
Noah, Caroline, Nansen og mormor på tur...

Marie kjeks og kakao kos ved Alnesvannet..
Både Noah og Nansen synes mariekjeks var stor stas:))

Noah sov hele veien ned utslitt etter med dagens lille eventyr.

Ser frem til gode turer sammen med gjengen
Sjur, Henrikke, Jannicke, Else, Vidia, Caroline og Noah.
Vi skal ha noen flotte turer sammen med matpakke og kakao:))


20 kommentarer:

  1. kjempe fine bilde:)) takk for en herlig dag, ditta gjor godt for både kropp å sjel..må bli flere sånne<3 gla i dej mams og momo, du e alletiders<3

    SvarSlett
    Svar
    1. Gomjuk til dåkke goinganen mine:))) ♥

      Slett
  2. Ser sååå härligt ut! Fina bilder från er tur :)

    ps Jag har skaffat mej en fårfäll jag med, hoppas du inte tycker jag är en härmapa ;) Men jag tyckte det såg så mysigt ut. ds

    SvarSlett
    Svar
    1. Fin dag og fin tur Susann:))

      Så bra vi kan inspirere hverandre da, mange før meg har hatt fårfall ( tror du mener skinnet jeg sitter på) :))) og det er godt å varmt for rompa å sitte på, spesielt på denne årstiden her:))

      Kos deg med fårâllen :))) det gjør iallefall rompa mi:)) hehe:)

      Slett
  3. Det første bildet var flott komponert - friskt og fint!

    SvarSlett
  4. Vidunderlige billeder. TAK fordi du deler og lader vi andre komme med på tur!

    :-) Dorthe

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint å kunne inspirere:) Det som er så fint med bloggverden, jeg også blir så inspirert av mange her:))

      Fin dag til deg i det varme strøk:))

      Slett
  5. Maravilloso lugar, fantásticos fotos - la más me gusta esa con niño y perro
    Saludos

    SvarSlett
    Svar
    1. A izaera aberats bizitzeko leku. Eskerrik asko! :)))

      Slett
  6. Næmenn dær e dåkker på toppen igjen - og sola skin ilag me dåkker ! Hærlig gjeng og fine bilda :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Små turer, små topper og små gullklomper:))Herlig Liva:))

      Slett
  7. Gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss, gler oss.
    Vi er superklare, men mangler mobil...
    Fantastiske innlegg fra turene dine i det siste. Hadde jeg ikke vært i sola og hatt det like fint og spennende hadde jeg vært dårlig...haha.
    J+E+V

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha:))) Kakao og mariekjeks står alltid parat i spiskammerset ♥♥♥

      Slett
  8. For en flott gjeng!!
    Tenk så herlig å få nyte naturen med sine nærmeste..♥
    Fortsatt fin uke til deg og dine Jill!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja er det ikke en fin gjeng, og dette er jo bare litt av gjengen:)))

      Takk og fin uke til deg også:)

      Slett
  9. Vi e alltid klar :D og gleda oss veldig! H+S

    SvarSlett
    Svar
    1. ♥ tror små og store er helt klar:))) ♥♥

      Slett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)