Frostadtind + hjortepølse + bål ♥

Som besteforeldre er det viktig å holde koken!!! :)

Utsikt mot Molde og omegn.
Tindene bak er område ørskogfjellet. 


Slappe av og ladde batteriene:) 
Fjell luft + nytrukket kaffe = 
Mot Sula og Ålesund helt ut mot høyre.
Storvarden på Frostadtind og kveldsolen byr på sitt gylne kveldslys.
Og dette vakre synet fikk vi nyte i stillhet, bare hjertesukket kunne høres:)

Lykken er absolutt å dele stillheten og solnedgangen med den du er glad i.

Litt sent på dag la vi i vei til Frostadtind 
( stiv og støl som ei gammel fjøl etter turen igår!! :)))
med hjortepølse, lefser, eplesuppe, sekken full av ved 
og den gode gamle kaffekjelen. 

FROSTADTIND bydde på hele 0° og en snødekt topp, 
en liten bris men utover ettermiddagen ble det helt vindstille.

Lyden av bål med utsikt til SUNNMØRSAPLENE
må bare oppleves. Solen stekte godt å en kunne kjenne
at en hadde fått gode røde eplekinn:) 

Mens solen sakte tok farvel med dagen
var det varmen fra bålet ekstra god å varme seg på.
Gode og mette på hjortepølse og eplesuppe, 
måtte vi avslutte dagen før mørket kom. 

 ♥ THE END OF A BEAUTIFUL DAY

Håper dere alle har fått nyte denne vakre dagen
på en eller annen måte:)) Slike unike soldager må bare nytes.

Kommentarer

  1. Dåkker e heilt rå ! Blir så inspirertr ! TAKK :-)

    SvarSlett
  2. Una gran aventura con buena compañía

    SvarSlett
  3. Helt enkelt underbart!! Så himla fint ni har det <3
    Längtar till fjällen...kanske nästa helg...:)

    Använder du stativ o fjärrutlösare när du
    tar bilderna på er....blir lite nyfiken jag ;)

    Ha en fin söndag :)

    SvarSlett
  4. Verdens sprekaste besteforeldre!:-)

    SvarSlett
  5. JØJE MEG, så vakkert! Finner knapt ord.... Nydelig, Jill:)

    SvarSlett
  6. Nydelig Jill ...

    Rett og slett magiske bilder, kor er dette fjellet da mon tro,
    Her har vi fått ei dose sjøluft og solnedgang, og nett no har vi vert på ute tur med kamera, Nordlys mannen og ungdommen var også med, heldige meg ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Frostadtind Monika, en tur du absolutt ville ha trivest med:))

      Slett
  7. Innom for å hilse på deg igjen, og for å se på alt det fine du legger ut. Utrolig vakre bilder, så stemningsfullt og majestetisk! Jeg blir helt satt ut. Virkelig vakkert. Og så herlig det må være å gå der ute og oppleve det hele. jeg håper du har gode dager for tiden - og at søndagen din blir skjønn. Så takker jeg deg for spor hos meg, mens jeg har vært "borte" en stund...klem herfra

    SvarSlett
  8. Så fine turer du har vært på! Bildene er jo bare fantastisk flotte! Naturen er fantastisk og gir så mye energi, god tur videre! :-)

    SvarSlett
  9. Nydelig tur pakket inn i blått og gull og masse kjærlighet:)

    Godt å ha med i opplevelsessekken, Jill :)

    <3

    SvarSlett
  10. Fantastisk, vakkert, magisk, opplevelse, gode minner... ;) Turbildene snakker for seg, utrolig nydelig. Og så tror jeg at jeg er blitt forelsket i skjønne Nansen, thihi. Nyt!

    Klem,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  11. Du er utrolig flink til å omfavne alt som er mye verdi i! Nydelige bilder av en sikkert utrolig fin dag!! :) Ha en fortsatt fin søndag :)

    SvarSlett
  12. Hei du :) Tusen takk forhyggelig kommentar på min blogg :) Å du, her var det masse flotte bilder av flott natur! Takk for titten selv ;))

    Fortsatt fin søndag til deg :)
    //Beate

    SvarSlett
  13. Herlighet for noen stemningsbilder! De siste bildene der dere står og skuer mot solnedgangen....det må ha vært en fantastisk opplevelse. Jeg lengter ut på tur når jeg ser slikt...men når man bor midt i storbyen blir det i alle fall langt mellom tindeopplevelsene. så takk for at du deler din turglede:)

    SvarSlett
  14. Oj oj oj for en stemning Jill!! vakrere kan det nesten ikke bli :-) det er nesten som om dere er på verdens tak jo, får lyst å ut på tur bare en ser disse bildene, og det selv om vinteren og snøen spiser seg nedover fjellsiden.

    God ukestart til deg. Anneklem.

    SvarSlett
  15. Takk alle sammen, og selv takk for inspirasjon. Koser meg når jeg sitter å leser blogger sent på kvelden. Mye inspirerende og spennende ute i den store verden.

    Takk takk:)) og en innholdsrik uke til dere:)

    SvarSlett
  16. Er ikke så reint lite imponert over hva du får til med selvutløseren! Tålmodig mann og hund, eller har du rett og slett med deg fotograf ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hadde faktisk med stor stativet for engangs skyld! og angret ikke på det. Men må si at hunden er veldig tålmodig ja:))) godbiten vet du:)))

      Slett
  17. Hm..jeg kjenner at dette innlegget får det til å krible i beina..Nydelige bilder.
    :-)
    Håper dagene er snille :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)