Den vakreste utsikten ♥

Man får et bra perspektiv på livet fra en fjelltopp:))


Etter en god matpakke som besto av eple og kanelsuppe måtte vi bare nyte utsikten en stille stund.

Litt skjelven i labbene men Nansen synes han måtte ha et bilde fra Skytt steinen alene:))
Var ikke helt på toppen idag, men utsikt har man på alle kanter her oppe.

 På vei ned og Nansen er så glad og fornøyd.
 Så fornøyde var vi at vi nesten sovnet i gresset...:))


En deilig soldag med mye vind fra øst et sted. Ja været lokket ekstra i dag.
Og på 1-2-3 så var vi på vei til Godøyfjellet med  matpakke
i sekken som vanlig. Vi gikk langs utsiden mot vest og Johan Skytt Steinen
der Nansen poserte litt ufrivillig:)  Forsatte videre opp til nest siste platået.
Der nytte vi matpakken til den vakreste utsikten man får her ute i havet.

Så godt å sitte her oppe å la tankene vandre. Puste godt inn og 
kjenne på denne styrken og roen jeg alltid får når jeg sitter på en topp.

Ta med matpakke, fin deg en topp i helgen, høy eller lav.
Bare la deg bli grepet av utsikten og følelsen.
Da kan du ikke la være å gå igjen:))) 

Takk for mange gode innspill på forrige innlegg.
Skal gå i tankeboksen nå en liten stund.

Med ønske om en turrik helg fra meg 



Kommentarer

  1. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  2. For noen fantastiske bilder du deler med oss - T A K K -
    Ønsker deg ei fin tur og foto helg! ; )

    SvarSlett
    Svar
    1. Selv takk Fotonita:))

      En fin fotohelg til deg også:)

      Slett
  3. God morgen:)

    Denne turen skal jeg på:-)

    Regnet griper om seg her indre strok. Lurte på om det går an å få
    en fersk værmelding frå dei ytre ? ;)

    Sånn at jeg kan ta en bestemmelse.... fjell eller dal;)

    Nyt lørdagen, Jill:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Lyset kom litt ut på dagen Rakel:) Nansen sier at han synes du og Selma må komme ut på øyene så kan vi gå på Godøyfjellet og lage bål i fjøra:))

      Enig jeg:))

      Slett
  4. Her er det frihet i vært bilde Jill. Fantastiske bilder tar du, uansett kamera tror nå jeg ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Frihet frihet, vi elsker friheten Elin:)))

      Takk Elin og i like måte:))

      Slett
  5. Så himmelskt vackert!! Får ju lust att åka dit på en gång! :) Lyckliga dej som bor så fint och du är verkligen duktig på att fånga det på bild /Susanne

    SvarSlett
  6. Beautiful place and what a lovely dog!

    SvarSlett
  7. Hermoso perro y qué felíz se parece

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg