VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Det store blå ♥

Utsikten vil ingen ende ta...ei heller lysten til å bare padle padle padle ......padle på 

 Det brøt litt her og der. Dønningene lekne og passer herlig store selv om det ser flatt ut.
Lepsøyrevet og flatskjeret ligg å bader i solbrisen.
Lepsøya mot Nord.
 For ei fornøgde taus!!  Gamlemsveten og ei gul blåse i bakgrunnen :))
Roald Havn og rett frem det lille fjellet med stor utsikt. 
  Min båt er så liten og havet så stort  Foto: Nabo knut på tur :))
Nabo Knut var så snill å knipse ei villfaren bestemor idag:)) takk Knut:))

Havet var i godlune i dag og jeg kunne ikke takke
nei til denne innbydende invitasjonen!

Mens kakaoen putret pakket jeg det lille jeg skulle ha 
med for et par timer ute i havgapet.
Med et ivrig smil om munnen la jeg forventningsfull
 i vei ut mot havet og den store blå himmelen.


Å LEGGE INN TEKNIKKTRENING MED STYRETAK LITT HIT OG 
LITT DIT MED KANTING TIL ER ET MOMENT JEG ALLTID PRØVER 
MER ELLER MINDRE ELLER VELDIG MYE Å FÅ TIL:))

fantastisk det er å få sette åra i havet, 
kjenne drivet i kajakken som tar deg egentlig dit du vil:))))

En sel ville leke ved Langneset idag, men der braut båren såpass
at jeg hadde havnet opp i fjøresteinene på 1-2-3 så noen
bilder ble det ikke annet enn i minnet:)

Håper mange har fått nyte denne vakre dagen
og ønsker alle en uke med godt mot og gode opplevelser!

Kjinkipinki:)))

14 kommentarer:

  1. Ser at du har fått maks ut av dagen:-) Det har vore ein utruleg flott dag også her i Volda og vi har vore masse ute. Satt ei stund i solveggen til naboen og det var reine påskestemninga.
    Saknar det vesle fjellet med den store utsikta. Må få tatt med barna på den turen ein gong.
    Ønsker deg ei fin veke!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, det har vært en fantastisk fin dag i dag:) Vi har vært mest hjemme, og siden vi bor "på skyggesiden" nå på høsten og vinteren så ser det ut som vi har opplevd to forskjellige dager - selv så nært vi er. For her har det vært grått i hele dag. Da er det fint å komme inn til deg og kjenne sola varme fra bildene dine:)

    Kjekt å lese innlegget under her også, om turen til Alnes sammen med Monika og Birk. Det var artig å følge møtet deres fra begge bloggene:)

    Ønsker deg ei god ny uke Jill,
    varm klem:)

    SvarSlett
  3. Ser ut som du hadde det kjekt i dønningene Jill! Maks heldig med været var du og :)

    SvarSlett
  4. FANTASTISKE bilder, det ser bare helt skjønt ut!!! Og det må ha vært en nydelig opplevelse å se selen som lekte seg i vannet også. Sånne naturøyeblikk gjør godt langt inni sjel og hjerte.

    SvarSlett
  5. Hærlig Jill - må si som ei padlevenninne av meg sier hver gang vi er ute - så heldig vi er som liker dette :-)

    Store blå og padlevåtter små ;) Deilige turbilder både over og under her ! Padleklæm fra Liva :-)

    SvarSlett
  6. Hei:)

    Bare innom for å fortelle at jeg har noe til deg på bloggen min i kveld,
    god klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  7. Flotte bilder; tydelig at du storkoser deg i kajakken! :-) Du er tøff!

    SvarSlett
  8. No sabes lo mucho me gusta lo que veo, Jill - eres fantástica y un lugar aquel

    SvarSlett
  9. Utrolig flotte bilder, jeg ser du er ei sprek dame som koser deg med vår flotte natur.

    Takk for titten og turen, Marit.

    SvarSlett
  10. ÅÅÅ så härligt det ser ut!! Tänk om jag skulle våga mej ut på havet jag med...;) Men det blir nog först nästa sommar... Underbara bilder :)

    SvarSlett
  11. Så herlige bilder! Og så nydelig vær! Småmisunnelig :o)

    SvarSlett
  12. For noen herlige bilder! Så ut som en fantastisk tur!
    Jeg fant bloggen din fordi vi fikk samme bloggaward, og at du fikk awarden skjønner jeg veldig godt. Fantastisk fin blogg du har.
    Jeg legger meg til som følger og gleder meg til å se mer fra deg :)
    Klem

    SvarSlett
  13. Hei Jill!

    Har vært en tur innom igjen jeg. Jo, det ble inspirasjoner i dag også, ingen tvil om det. :) Men den farkosten med den "vågale" plassert midt opp i, inspirerer ikke til etterfølgelse. Til tross for mye sjømannsblod i årene. :) Det kan komme an på alder og diverse handicap, muligens. Men som motiv er både farkost og tilbehør perfekt.

    Mange flotte bilder her Jill, til og med tastaturet fikk noen dråper på seg under beskuelsen. Det kan være muligheter for at det skriver seg fra Vørterølet jeg sitter med ved siden av meg. :)

    Takk for titten og turen igjen. Herlig med frisk sjøluft for en som er oppvokst på Fosen. God helg, hvor og hvordan du enn i verden vanker. :)

    SvarSlett
  14. Takk:) ingen ting er som å få litt god gammel sjøluft i kroppen ♥

    Fine dager til dere:))

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)