VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Soldag på Storhornet.

Nansen elsker solstrålene, og solstrålene elsker han ( jeg også:)) 

God utsikt til Runde med langlinsen.
Nansen passer godt inn i lyset med skygger av Sunnmørsalpene bak.
 Hvem vil ikke være der.....
THE END 


Ettermiddagsolen forsvinner raskt om dagen. Og vi fikk
nyte både kakao, brunostblingser og siste solstrålene der oppe.
En klar og kald vinterdag på sitt beste, bare sneen som manglet.

Savnet G12 alt så liten å snerten som den er! :)

Håper du også har fått frisk luft og gode vibber! :)

17 kommentarer:

  1. Å, som Nansen koser seg på tur! :) Herlige bilder!

    SvarSlett
  2. Ja vad säjer man..helt enkelt underbart! Å Nansen är ju för tjusig! :) Här har vi bara gråväder och läääängtar efter sol :) Runde? visst är det där det finns så mycket Lunnefåglar? Brukar du se till några? Mvh Susanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja der er mye lundefugler og har vært der mange ganger:) et fantastisk flott sted å besøke, så om du tar turen til Norge er det en av mange flotte plasser å besøke Susanne:))

      Slett
  3. Vakkert... liker godt alle bildene dine, men det fjerde bilde av fire på rad er helt spesielt nydelig...synes jeg ; )

    God onsdag til deg! ; )

    SvarSlett
  4. Nydelig gjengitt vakker dag. Og verdens fineste hund har du også! :)

    SvarSlett
  5. Jeg sitter her å suger til meg inntrykk fra din tur Jill, smiler bredt for jammen ser det ut som om selveste Nansen smiler også, ser da....

    SvarSlett
  6. Che foto!!!! Dire meravigliose è dire davvero nulla!
    Cinzia

    SvarSlett
  7. Smileinnlegg! :) Nydelige bilder og stemning - og fin tur i fantastisk landskap. Jammen et godt kamera du har fått deg - selv om det er personen bak kameraet som gjør bildene. Du tryller med alle dine tror jeg :) Nansen storkoser seg iallfall i fjellet :D

    Her er det mørkt når jeg stikker på jobb og mørkt når jeg er ferdig og fått hentet de søte små. Har sååå lyst i fjellet, men må vel vente til helgen for å finne muligheten til det. Tvi tvi for at det kalde vinterværet holder seg så lenge. Jammen godt at vi her vest på kan få tørke opp litt først :)

    Fortsatt å del, så herlige stunder og bilder, sukk ;)

    Kos deg meg kortlagingen, regner med at du deler noen glimt av dine kreative sprell på den fronten senere.. ^_^ Tipper du har din egen Jill-style der også. Flinka! :D

    Klem,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  8. Du tek så vakre bileter at eg får turabstinensar. Takk for at du deler og gir turfølelsen:)

    SvarSlett
  9. Wow! Helt fantastiska bilder, vilken njutning att se! :-)
    Kram Johanna

    SvarSlett
  10. Du verden for noen flotte bilder. Blir heilt avundsjuke her.
    Fant ikkje heilt ut ka for noen kameraer du har og utstyr.

    SvarSlett
    Svar
    1. Akkurat her har jeg brukt Canon D30 med 75/300 mm linse:) Storsett ellers bruker jeg mitt lille G12:))

      Slett
  11. Tenk at en hund kan smile. I hvertfall kan Nansen. Jeg smiler tilbake :)

    SvarSlett
  12. Takk alle:) Ja Nansen smiler ofte:)) Samojeden blir ofte kallet hunden som smiler:)) Og han gjør jo faktisk det:))

    Nansen sender en skikkelig godsnute til alle:))

    SvarSlett
  13. Vakre, vakre Nansen. Snakk om å finne sin sjelevenn. Heldige er dere begge to;)

    SvarSlett
  14. Nansen var bare helt nydelig - og det samme var bildene. Flink du:)

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)