VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Stille, havgrått & måkeskrik ♥

Så nyter vi atter en solbærtoddy med utsikt til :) (kamera festet til bauen)

Blåse, bau & sunnmørsalper!
Litt av sunnmørs alpene  "♥ sukk"

Det var vått, grått og en snert av blått ( i havet)  med en ekstrem høy flo idag.
Sandlinjen som alltid viser langs land her var borte borte.

Og de 10 m/s som yr skrøt på seg, var ikke å se noen steder.
Her var padle muligheter og forventningsfull som alltid
padlet jeg ut en blikkstille havn mens regnet trommet svakt på dekket.

Jeg padlet mot Gjøsund, stilt, rolig med måkeskrik og fugleliv til:) 
Fant meg en kjempefint skjell idag og lykken var gjort!

+ en liten avstikker på land
for å se etter drivved ...fant ikke en flis engang!

Vel hjemme sitter jeg med saltvann mellom tærne
og akter ikke å dusje dem av!!! hehe:) what a feeeeling!

Fin helg videre!

16 kommentarer:

  1. Hvor er jeg????:))))

    SvarSlett
  2. Ååååååh, så deilig! Juleshopping og innendørssyssler på meg i dag, men gjett om jeg heller skulle vært med på padletur! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanskje vi kan ta oss en storpaddel rundt Lepsøya på en fin vinterdag:) Jeg får liksom ikke lov å padle så langt alene:) Turregel nr 1 til sjøs:))) Men fornuftig da:))

      Koselig med syssling også:))

      Slett
  3. Deilige padlebilda :-) Hefta ikke med regn når en er på havet ! Ja vi ble også lurt - meldte endel vind her også så det ble fjæratur på oss :-) Go helg videre du også !

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal love deg at den vinden som skulle komme i går kom i dobbelt styrke i dag med lyn og torden til:)) Herlig vær:))

      Slett
  4. You have such beauty there! I love the fog resting on the mountains. My great-grandparents moved to the US from Norway, and I've only been able to visit there once, but my heart felt quite at home when I was there.

    SvarSlett
    Svar
    1. So when you are a little Norwegian then :) Beautiful scenery where you live and your pictures just so :)

      We blogged :)

      Slett
  5. Å så herlig ... kjempefine bilder fra turen! Får nesten litt dårlig samvittighet her jeg sitter med kaffekoppen. Skulle vært ute i går og i hvertfall i dag som sola skinner. Men kan ikke få med seg alt. Nå skal huset strekkes opp etter festen i går! Og snart skal jeg reise noen mil for selv å ære gjest :)

    God søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Viktig med et party i blant:))) Kjør forsiktig:)

      Slett
  6. Med saltvann mellom tærne.... så deilig og sanselig tur!
    Lenge leve saltvannet :-)

    SvarSlett
  7. igjen en herlig serie, bildene dine er så klart!

    SvarSlett
  8. Vakkert igjen! Nesten fristende, også for en pysete trønder med skjegg og tilhørende bart. :) Flotte bilder igjen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig fin avkobling Karl så om du får muligheter engang må du ikke takke nei:)))

      Slett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)