VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Havsalt og is på åra!

 En perfekt ettermiddag kan en vel si...

Måtte kjenne hvordan det føltes å padle gjennom ganske tykk is eller slush:) Tungt og spennende.
Å se båtene som kommer inn fra havet er noe jeg har gjort siden jeg var en knert..helt spesielt!
[ Canon G12 ]

Jeg hadde en fin liten tur idag. Fikk selskap av en sel som var ganske så nyskjerrig. 
Men det er typisk at dem aldri dukker opp mens jeg har kameraet fremme. Han fikk et par
 marie kjeks av meg, smilte fornøyd å dukket sin vei mens jeg nytte en varm solbærtoddy.

Minus 4 på slike dager er egentlig ikke så kaldt om man er rett kledd og har gode votter. 
Dagen i dag var også vindstille og ganske fin. Gleder meg til solen 
kommer tilbake og går ned igjen på nordsiden. Jeg elsker disse stundene jeg kan ligge 
å duppe for å se solen gå ned. 

Ha en riktig fin tursøndag i morgen!

9 kommentarer:

  1. Å padle rundt i kajakk slik ser berre heilt herlig ut! En dag skal eg og prøve... Flotte bilder som alltid ;)

    SvarSlett
  2. nydelig -- no kjenner eg på den følelsen av att eg savner havet - fiskebåtene og ikkje minst måsen ;)

    nyt dagen jill -- eg fikk ingen kalv i natt, heldigvis - så trøtte meg - men eg skal vel finne på noe lell ;)

    morgenmonikaklemma

    SvarSlett
  3. Høres utrolig flott ut. Jeg får nøye meg med å nyte bildene dine!

    Ha en fin søndag!

    Irene

    SvarSlett
  4. WONDERFUL!!!! I love your photos!!!
    Cinzia

    SvarSlett
  5. Ja så deilig det skal bli når solen får skikkelig tak og varmer opp hav og land - så flott ut her - vindstille hav og åretak i kajakken e rein meditasjon :-)

    Lite turing både på land og på havet her for tia - men kommer sterkere tilbake ;)

    Ja yndlingsbildet ditt og også mitt passet så fint på toppen !

    Ha en fin uke du godeste Jill :-)

    SvarSlett
  6. Jeg blir helt dårlig av padlebildene dine altså, hehe... Så utrolig flott natur du har rundt deg med fine padlemuligheter og de flotte fjellene, og du er så flink til å bruke mulighetene naturen gir deg :-)

    SvarSlett
  7. O salige fryd!!!!
    For noen bilder!!
    Nesten så jeg får lyst til å prøve meg i kajakk selv.

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  8. Tenk å få mate en sel med Mariekjeks! FantASISK, og jeg forstår hvilket eventyr jeg har begitt meg ut på :-))) Takket være deg! Og Sjur og jeg skal ut på tokt i morra siden jeg har fri :) Du inspirerer og gleder, kjæreste Jill <3

    Håper helga har vært strålende :) Beste klemmen <3 <3

    SvarSlett
  9. Thank you for such an honest and informative post! This is the first time I've stumbled upon your blog, and I am so happy that I did.Online Travel Agencies

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)