Flø - et sted å lytte etter stillheten ♥

Veien ut til vakre Flø.

 Ikke ofte ho mor stiller i dressjakke og støvletter! Men en tur til Flø var heller ikke planen idag.
Gamle naust som sårt trenger et strøk av et eller annet og litt til.


 Bildet av sjøboden er fra Hareid resten fra Flø.

 Yrende fugleliv på Flø.
Vakker utsikt hjemover mot Godøyfjellet.

Det er lyden av havbruset fra dei sandfulle strendene som møter deg på Flø.
Vakre åpne Flø som ligger ute i havet og venter på varme solstråler
og dei vinterslitne markene higer etter vårens grøde.

Flø er et sted å elske i all slags vær og absolutt et sted
der man kan lytte etter stillheten! 

Hjertebank
 - jeg elsker Flø!

 ♥

Helt tilfeldig etter veldig gode nyheter i Ulsteinvik ble dagen så bra at jeg tok
 turen ut til  dette lille stedet. Jeg skulle tatt med både fjellklær og Nansen!
Å krype langs fjøresteiner i støvletter har jeg aldri gjort før!!

BIG NOTE:
&
Dagens lærepenge! 
Ha alltid fjellklær og fjellsko i bilen!!!
Kameraet er alltid i sekken og bra er det!

Anbefaler en coffe to go or to sit:))
 på  KAFFEKARI

Kommentarer

  1. Oi! He du stotra deg utover t Flø på høge hælar? Impressed altså. Ekstra fine linjer i bildene dine i dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha nå lo jeg godt Sygni:))) Ja ren og skjær risikosport!!!Ja, er rett ikke vant til å ta bilder i slike stilett høyder så noen av bildene ble skeive, takk til Photoshop:)))

      Men du verden så flott det er der ute:)) Men det vet jo du:)

      Slett
  2. Nyyydelig,Jill..drømmer meg helt vekk av alle de fine bildene du har tatt!:):)

    SvarSlett
  3. Again, it is a gorgeous series! :-)

    Greetings from The Netherlands,
    DzjieDzjee

    SvarSlett
  4. Jill, beautiful landscapes and pretty place to visit. The water and the mountain scenes are just lovely. Your photos are awesome!

    SvarSlett
  5. Så herlig det ser ut - nydelige bilder! Og ikke et snøfnugg da, hm jeg som sitter her og ser ut på over meteren med hvitt :-)

    SvarSlett
  6. Når jeg ser disse bildene her så tenkt jeg på ord som "Friskt" og "Krispt". Så klare og vakre farger, himmel og natur!! Herlig:)

    SvarSlett
  7. Flø...aldri hørt om stedet, så takk for at du har opplyst meg:) Vakkert er det, og det nest siste bildet fikk fram en god stemning i meg, fine konbinasjoner av farger og ro.

    SvarSlett
  8. Sukk... Du formidler like vakkert hver gang. Tror du kan gjøre alle steder vakkert! Selv i "høye" hæler! :)Så godt å se hvordan du nyter livet. Og bilder med stemninger. Ja Jill...du er bare så flink!

    SvarSlett
  9. Ja, det er nydeleg på Flø! Kjempefine bilder du har tatt, måtte sjå på dei fleire gonga. Veldig uvant å sjå deg i dressjakke og støvletter;-) Ha ein fin torsdag!

    SvarSlett
  10. Fekk vårfølelse av desse bilda.Som vanlig nydelege bilder og farger :)

    SvarSlett
  11. Jilll, aspetto sempre i tuoi post, perché vedo dei luoghi stupendi e delle foto eccezionali!!!
    Buona giornata!
    Cinzia

    SvarSlett
  12. Det slo meg plutselig at vi ikke har besøkt din del av landet...
    Etter å sett alle de flotte bildene dine,
    har jeg nå begynt å leke med tanken om en tur i "ditt område" til sommeren:)
    Pakke ned turklær, kamera, hunden og mannen.... :)

    SvarSlett
  13. For et herlig sted og det ser så vårlig ut :) noen av bildene her minner meg om yttersiden av Vesterålen:)

    SvarSlett
  14. Til Anonym! Takk for info!

    Men jeg handler ikke med noen slik og ikke kjenner jeg til denne personen heller men jeg sletter kommentaren din pga at jeg ikke ønsker å ha slik informasjon her med navn. Regner med du forstår det så jeg slettet kommentaren din.

    Ikke vondt ment bare rett nett etikette!

    Mvh Jill

    SvarSlett
  15. Takk folkens:) Flø er et vakkert sted og bør besøkes minst en gang i livet! eller helst pr år:)))

    SvarSlett
  16. Ojojoj vilket vackert ställe! Ser verkligen ut som vår där också :)) Snygg bild på dej med, du klär då i allt! :))

    SvarSlett
  17. Hello Jill,
    What a very beautiful shots!!
    It's so great to see these all and what a fantastic area. This is enjoy for everyone.
    Thanks for sharing!!
    You wear nice sporty clothes in one of your shots. Looks good!!

    Hilsener, Marco

    SvarSlett
  18. Absolutt et sted verd et besøk .... men så er du knallgod på å reklamere også da! Kjempefine bilder, liker måten du presenterer, med blanding av store og små bilder.

    Ha ei fin helg!

    Irene :)

    SvarSlett
  19. Stedene du presenterer, og motivene dine, burde skrives ut på blåresept! :-D

    Kort oppsummert: Fantastisk!

    God helg!

    Irén :-)

    SvarSlett
  20. Likte godt å se deg i høye heler. :)
    Du reklamerer så godt for din del av landet at reiselysten min bobler over. Fjellsko har jeg alltid med meg i bilen. En vet aldri... Og et eller annet kamera er alltid klart.

    God foto-tur-helg til deg.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg