Grønn Bace Camp ♥


Å gå barbent på grønne gulv som knirker og er vindskeive
....nyte morgenkaffen i det gamle vinduet som trekker.
ligge i orange 70-tall sengklær...inspirert:))

koble ut  | slappe av | tusle og tasle | rusle og rasle

Jeg har drømt om Island i en evighet og endelig er vi her.
Kurbad, vulkaner og nordlys....jeg er spent på hva vi får se!
Med leiebil & lite stress så tenker vi  innholdsrike dager.

Du snakker om herlig bace camp!!
Leiligheten har grønne gulv, sjel & varm atmosfære ...♥.....love it!


NOTE:
Skal legge ut litt info om bostedet 
senere. Overhode ikke dyrt å bo her!

Kommentarer

  1. Ønsker jer en vidunderlig tur - man bliver da glad i låget af grønne gulve :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk perler:)) ja gulvene rett inspirerende:)))

      Slett
  2. Knallstilig golv og så Island då! Nyt, nyt, nyt:-) Eg var der i fjor haust, hausten før og før der igjen for 20 år sida. Jobba då på ein gard der på sør Island. Håper å få til ein tur dit i år igjen, masse enda eg ikkje har sett og gjort! Gler meg veldig til å få sjå bileter frå Island! Ønsker dokke fantastiske dagar på island! klem frå mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Har du?? wow! så vanvittig herlig!

      Vi har alt bestemt oss for å reise tilbake på telttur til sommeren eller neste. Dette landet er bare fantastisk:)))

      Slett
  3. Dette ser bare herlig ut - god tur!

    SvarSlett
  4. Det høres flott ut! Kos dere masse!! :-)

    SvarSlett
  5. Håpet er lysegrønt - eller jaffall grønt!! Følger med deg! Guri, jeg fikk lyst å male golvet mitt..... lure' på ka sjur hadde sagt :) :) hahaha.... nyte og kose, ja ALT

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja er helt enig jeg Rakel, grønne gulv er helt herlige. Kanskje Sjur ikke merker et....:)))) Vi fant ut at enn så idyllisk leiligheten er så ligger vi midt i smørøyet for " de glade helgevandrerene" ...heldigvis har jeg med " supersoviro" til øret....

      Klem:))

      Slett
  6. Det høres virkelig deilig ut. Håper dere får en super tur. Gleder meg til å se bilder fra turen. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Island er virkelig spennende:))) Og kameraet går på høygir:))

      Slett
  7. Åååååå dette drømmer jeg om jeg også Jill!!! Gleder meg nå stort til å høre mer om dine erfaringer og opplevelser etterhvert :-)

    Kos deg videre å nyt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Et mekka Anne! Og jeg glemte stativet mitt idag, helt krise! Lykken var at det ble blå himmel, noe det ikke skulle bli:)) Det er bare å glede seg:))

      Slett
  8. ÅÅÅÅ men så kul!!! Skulle också vilja åka till Island nån gång :) Njut o ha det så bra!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja hit må du bare:) Du hadde elsket hver en KVM:))))

      Slett
  9. Her hopper jeg inn til deg og forventer meg en spennende fjelltopp. Skal si jeg ble overrasket nå. Dette var så totalt forskjellig fra det du vanligvis poster. Jeg gleder meg stort til fortsettelsen. Ønsker deg en makeløs helg og opphold

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha ha:) ja det har du rett i, men siden leiligheten var så overraskende kul måtte jeg bare...minuset er at jeg tror det er 20 disco rett utenfor:))))

      Slett
  10. Island, av alle plasser :) med DEI tur mulighetane! Og kule bo forhold! Ahhhhh... nyt det i fulle drag Jill :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Nyter i fulle drag og vi er ute på eventyr hele dagen. Prøver å få med så mye vi kan. Vi har alt vært i den Blå Lagoon og det var helt amazing:)))

      Mor og lillemann på tur til Island hadde vært noe:))))

      Slett
  11. Kanonfint ! Herlig grønnfarge :-) og fine stemningsbilder !

    SvarSlett
  12. Utrulæ herlæ leilighet da!!! digga grønefargen!

    Herliiiiiiiiii:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg