VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

fredag, februar 15, 2013

Hjemme ved havet ♥ Skywatch Friday








Alnes view today....

Så godt å få besøke Alnes igjen med vinden fra havet som kiler 
deg kaldt  i nakken. Lage ferske fotspor i den havsalte marken
som hadde et lite drøs av den vakre vintersnøen. 

Bølgene som omfavner fjøresteinen, nesten som de henter
dem tilbake til havet. Måkene som flyr elleville etter båter med fersk torsk og sild.
Smittende herlig å se den glade svansen til Nansen igjen! 

Spennende å være borte
....godt å være hjemme! 

♥ 

Ut av stolen opp å gå 

så vil du frisk luft og gode vibber få:)))

22 kommentarer:

  1. Borte bra, men hjemme best? Sjøl om turen til Island såg makalaus ut!

    SvarSlett
  2. Fine bilder og utrolig flott stemning.

    SvarSlett
  3. Underbara bilder som alltid! :))

    SvarSlett
  4. Jill, beautiful scenes and images. And I always love Nansen. I love to travel but it is always nice to come home. Gorgeous photos.

    SvarSlett
  5. Jag älskar dina bilder i detta inlägg, det ljusa ger stor frihetskänsla. Din samojed passar så fint in i naturen/brita

    SvarSlett
  6. Bare elsker å se dine innlegg. Bildene dine er så FRISKE og vakre!! Og du inspirerer oss til å ta beina fatt og komme oss ut. Ha en sunn og flott helg Jill!!

    SvarSlett
  7. Herlige bilder som viser ro :) Nansen er den perfekte modell i vinterlandskap og vind. Ha ei forfriskende helg ;))

    SvarSlett
  8. Un paesaggio stupendo...e le foto meravigliose!
    Cinzia

    SvarSlett
  9. Vakre og nære bilder, Jill. Du er dyktig på å formidle en stemning og å finne kreative innfallsvinkler. Og Nansen er med, he,he. :)

    SvarSlett
  10. Underbart vackra och magiska bilder :0)

    SvarSlett
  11. Så koselig at du besøkte bloggen min! Jeg må bare kaste buildekomplimentet med godt lys tilbake til deg som en boomerang!! Så vakkert her inne!! Og Alnes, er det på Godøya? Utrolig vakkert der. Jeg var på Island i mai 2011. Det var fantastisk! Skal inn og sjekke mer fra bloggen din og bli inspirert nå.
    Ha ei deilig frisk helg. Ut på tur. Det skal jeg også med min mørke kavaler, Nikon!
    Miamorhilsen

    SvarSlett
  12. Du tar så utrolig flotte bilder. :)

    Velkommen hjem og håper du har en riktig flott helg!

    SvarSlett
  13. For noen fantastiske bilder DU tar! Herlige serier fra Island.
    Jeg er på tur "hjem til Kina" etter ei uke i Laos ; )
    Ønsker deg ei god helg!

    SvarSlett
  14. Fantastiske bilder ... får lyst til å reise både til Alnes og Island med en gang!

    Mine tre uker i nord er over. Skulle ønske jeg fikk mere med meg når jeg først var der oppe. Dragningen mot havet og fjellene er sterk. Lurer litt på hva jeg gjør her i Drammen, hehe

    God helg!

    SvarSlett
  15. Heisann!

    Kort oppsummert: Flotte motiv, flott fotografert, vakkert lys = Nydelig!

    God heg :-)

    SvarSlett
  16. Flott og magisk på Island, ingen tvil om det, men jammen meg så har du det fint rundt deg der du bor også. Ikke mange som kan skilte med så flott natur. Det er en sann fryd og besøke deg her på bloggen ( .. er redd jeg gjentar meg selv nå :-) ) Og søte Nansen var vel ellevill da dere kom tilbake. Husker da jeg hadde Balder, min vakre store Leonberger. Han var helt hysterisk når jeg hadde vært borte fra han noen dager. Stor gjensynsglede. :-)

    SvarSlett
  17. Takk for kommentarer alle sammen og takk for at dere inspirerer meg med bloggene deres:))

    Med ønske om en søndag med mange blinkskudd i:))

    SvarSlett
  18. beautiful pics! and a good fellow :)

    SvarSlett
  19. så härligt sköna bilder du bjuder på. Inte utan att jag skulle vilja vara där.

    SvarSlett
  20. Gorgeous captures. Makes me want to travel there.

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)