Fjellkjerka & bålkos ♥

Det skal ikke store toppen til før vi tar helt av...iallefall jeg!!! :)))


Walters, bål & kaffe 


Jeg lurer på om det hjemmestrikka vottene kjentes ekstra varme ut.........:)) besta stolt! hehe!
Litt av bakken ned fra Fjellkjerka.


Vi er jo i ganske stor VM stemning om dagen ser dere!
Og bare for å være med på moroa sekunderer vi oss selv både hit og dit!

At jeg og Nansen ( husmusa ble igjen hjemme) hadde en nydelig
dag slipper jeg egentlig å si så mye om. 

Hjemme ventet nysmeltet snø på ovnen så jeg fikk min
provisoriske dusj. Jeg liker virkelig dette primitive livet der en må
jobbe litt for fasilitetene. Når du kjenner det varme smeltevannet fra
 "dusj-tut`n" som er vaskefatet så føles det som stor luksus!


FRA SKRYTE HJØRNET:
Jeg har strikket min første vott!

PROTOTYPEN!
Unik passform!!!
En vott med humoristisk snert!
Etter å ha rekalkulert en (hel) del 
så ble det jammen par også!!

Fin uke til deg!

Kommentarer

  1. Heeerlige vinterbilete! Såg fantastisk fint ut! Nyyyt:)

    SvarSlett
  2. FANTASTICHEEEEEEEEEE!!!! Ed il tuo cane...lo adoro!!!
    Cinzia

    SvarSlett
  3. Heilt heeeeeerlig Jill!! Nesten som å være der :)) Nyt kvart et sekund av oppholdet!

    SvarSlett
  4. Det er like før jeg sitter her og heier på deg. :)
    Fantastisk bildeserie. Og at de er i farger er et stort pluss. Dine bilder liker jeg å ha i farger. Når jeg tenker på deg og din blogg så er første tanke: fargerikt!

    Nå må jeg løpe til jobb. Heia heia til deg.

    SvarSlett
  5. Vilka mysiga bilder, snö o sol, kan det bli bättre? :)) Å vilka fina vantar du gjort, bra jobbat! :))

    SvarSlett
  6. Fine farger på bileta og flott tur! Du har også ein veldig fotogen hund! :-)

    SvarSlett
  7. Ser bare helt herlig ut! Og så flott votter du har stikket. De ble jo kjempe fine og sikkert veldig gode og varme. :)

    SvarSlett
  8. Frisk og deilig skitur!! Så veldig fint ut dette. Og noen nydelige votter har du fått til også. Kreativ livs-nyter :)

    SvarSlett
  9. Ha ha rå prototype!! Må si at lærekurven har vært ekstrem. Vinterfine votter!

    D:)

    SvarSlett
  10. Oj grattis med vottene, de var jo skikkelig fine! Herlige bilder du legger ut her, det er jo så man får stor trang til å spenne på seg skiene og ut på tur :-) Tror jeg får vente til etter arbeidstid :-)

    SvarSlett
  11. welcome to tina´s picstory! :) what a wonderful winterland!

    SvarSlett
  12. Takk for hyggelig kommentar hos meg, så fant jeg denne bloggen ! Fantastisk fine og klare turbilder ! Disse ble jeg inspirert av, likte godt at flagget var med!

    Jeg har også gleden av det enkle hytteliv, moro å lese om dine tanker og erfaringer !

    Gry K

    SvarSlett
  13. Takk for hyggelig kommentar hos meg, så fant jeg denne bloggen ! Fantastisk fine og klare turbilder ! Disse ble jeg inspirert av, likte godt at flagget var med!

    Jeg har også gleden av det enkle hytteliv, moro å lese om dine tanker og erfaringer !

    Gry K

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg