VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Fjellfanter ♥

Fjellfanter full av fant!
Vi gikk en tur på stien og søkte fjellets ro....da hørte vi fra stien fjellfanter som sang i kor... 















Familieturen gikk til Goaldet på Lepsøyen denne vakre strålende påskedagen! 
Forventningsfulle sto vi i fergekø ca 20 min før den gikk! Vi måtte bare komme med!

De to minste fjellfantene var over all forventning flinke idag. Ingen sutring, rett barnlig turglede!
Så mye å se, så mye å spise, så mye å snakke om:))) og jammen kom ikke John Blund på besøk 
De større fjellfantene var like blide og de firbente fjellfantene tok helt av. Å springe fri i fjellheimen med 
lekekameraten er ren hundelykke! Vi måtte bare le! Ikke alltid like lett å kalle dem inn :))))
Og etter den flotte turen opp, rumlet magen og vi gledet oss til en herlig langfredagsmiddag i fjellet.

♥ 

I en lun krok oppe ved goaldet nytte vi 

INDREFILE,  ringdaslmør m/lomper & reindsdyrspekepølse 

over et bål som varmet 

POLARBRØD M/JORBÆRSYLTE

 MARSHMALLOW, EPLE & KANELSUPPE 

& EN FANTASTISK PANORAMA UTSIKT 

OG IKKE MINST HVERANDRES SELSKAP!



Dagen i dag er en dag som får meg til å smile ekstra varmt
og jeg har enda et fantastisk og spesielt turminne i hjertet!
Takk til dere morsomme fjellfanter som har gjort dagen min så minnerik!

12 kommentarer:

  1. Ser ut som dokke har hatt ein alle tiders tur! Ikkje gamle desse yngste fjellfantane dokka:-) Heilt fantastisk påskevær vi har i år! Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige dager - nydelige minner

    Monikaklemma :)

    SvarSlett
  3. kjempe fint innlegg med masse fine og spreke bilde:D turen va heilt super både for store og små:D En minneverdig dag, oss he virkelig storkost oss:)

    SvarSlett
  4. Underbara bilder! Så härligt det ser ut och vilken fantastisk utsikt! :))

    SvarSlett
  5. For en fiiiiiin dag og tur.

    God påske videre til de spreke D:)

    SvarSlett
  6. Åh, hvor bliver man glad af at nyde dette indlæg, Jill.
    Ønsker dig fortsat fine dage i påske!

    Klem fra Danmark,
    Dorthe

    SvarSlett
  7. Jill, happy Easter to you and your family. What a fun outing! The little ones and the dogs are adorable. And I love the gorgeous panoramic views are stunning! Have a great weekend!

    SvarSlett
  8. Dette er til å bli strålende glad av :)

    påska vår har vært så aktiv at jeg ikke har rukket innom (....) Men disse bildene gliste jeg godt av altså:)
    Fine dere er :)

    Påskeklemmmmm

    SvarSlett
  9. Fantastiske bilder, og så flinke de små fjellfantene da :-)

    SvarSlett
  10. Preciosas, fantásticas fotografias, un lugar muy bonito.

    Saludos.-

    SvarSlett
  11. For en drømmedag.. håpe vi får mange slike sammen <3

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)