Havsalte påskekinn.















En ny vakker dag, en slik dag blåfargene er så skarpe og klare.
Skulle jeg virkelig måtte sitte inne idag................den utfordringen ble for stor!

MORGEN DIALOG VED FROKOSTBORDET
Mor: Kristine, skal vi gå bort på T-sanden å lage bål, bare slappe av liksom?
Kristine: Ja mams, det var en god ide!
.....etter et lite opphold.......
Mor: Kanskje jeg kan ta med kajakken å bare padle litt i strandkanten.
Kristine: stille lenge......ja du kan jo alltids prøve!

Jeg skulle bare leke litt i strandkanten i dag. Padle litt frem og tilbake.
Men så kom det en usynlig vind å tok meg til havs. Plutselig var jeg
så mye lengre ute en planlagt...............FRYDEFULLT!


Lyden av svake bølger som kjærtegnet bergene
nyte solen, dagen og følelsen av havsalte kinn
en halv hjortepølse
resten av vossakorven
med lomper til
påskeegg & bålkos
kaffe & sjokolade
utsikten til sunnmørsalpene
&
4 niser som danset...

Jammen klarte vi ikke å få til en tur idag også!
KLAPP KLAPP KLAPP!!!

Kommentarer

  1. Du tek så utruleg nydelege bilete!! Får verkeleg lyst til å vere meir ute etter å ha vore innom bloggen din:) Og takk for gode kommentarar inne hjå med den siste tida! Driv å jobbar med å få bloggelysta tilbake, så no er eg på ei rundreise her inne, endeleg igjen :) Du må ha ei flott påske! (ser ut til at du har det allereie då;)

    SvarSlett
  2. Så otroligt vackra bilder!! Kan förstå att du gladde dej till en tur med kajaken, längtar lite jag också...men snart så :))

    SvarSlett
  3. Du har virkelig en egen stemning i bildene dine og du har en veldig god sans for detaljer. Liker bloggen din veldig godt. En liten ting, mulig du burde forandre font fargen litt, jeg sliter litt med å lese den

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det tipset Rolf:)) Jeg fikk iallefall gjort hovedteksten litt mørkere:))

      Forsatt god turpåske:))

      Slett
  4. Hei !
    Herlige bilder fra et aktivt friluftsliv , bra !
    Sitter selv i fjellheimen. God påske. !

    SvarSlett
  5. I love your photos, your blog and Norway!!!
    Cinzia

    SvarSlett
  6. Looks like a lovely place to go kayaking. And seeing porpoises would make my day. Gorgeous photos. Have a happy day and week ahead.

    SvarSlett
  7. Fint!

    Nydelig natur i fantastisk vær. Mye bedre enn det kan det ikke bli!

    God Påske!

    D:-)

    SvarSlett
  8. God påske Jill! Blå himmel og kaldt er påskevær! Så kan vi kose oss med rosa kinn sant?
    Flotte turbilder fra deg som alltid :) Nyt påsken!

    SvarSlett
  9. Kom det bare en vind og førte deg til naturens hjerte, Jill :) Så deilig, og det var helt sikkert fordi du trengte det!:)
    Fint å se på de blå bildene dine idag, da alt her er hvitt:) Snøen ville bare ta en tur innom :) Så håper jeg på litt mere sol etterhvert... turlysten forsvant hos turfølget mitt, men jeg har jo Selma, så UT skal vi... men jeg må huske å kjøpe pølse/mår :) Det hadde vært krise å glemme det til påskegrillen :) (du minnet meg på det gjennom bildene dine - TAKK)
    Nyt dagene du <3 Håper det aller beste hender deg og dine <3

    SvarSlett
  10. Dei blå bildene og roen til havs kan få enkvar til å senke skuldrane ;) du har en egen evne til å prate via bildene som gjer alt så livaktig! Og når en fotograf når sitt publikum via bildet sitt, da har man gjordt det alle fotografer drømmer om <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)