VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

fredag, mars 08, 2013

Lesten

Nyte stillheten og utsikten sammen  med utsikt til Runde



Varm svensk kanel og eplesuppe i solkroken smaker ekstra godt slike kalde dager.
Nyte nyte nyte hvert et eneste sekund!!!



Utsikt mot Alnesvannet.
Dei flotte juva med Runde i sikte.
Så vender vi en iskald nese hjemover mettet på gode inntrykk for denne gang.

13 m/s og 1° blå himmel, sol sol & atter sol, så fint å være hjemme ved havet igjen. 
Alle disse vakre kontrastene som målbinder de fleste. De sterkeste og vakreste
 blå og grønne fargene lyste opp dagen både til himmel og havs idag og på de 
luneste plassene var det nesten  som den fineste sommerdagen. 

Turen til Lesten var vindfull og til tider isende kald. 
Godt var det å finne en lun solkrok for å nyte en nydelig eple og kanelsuppe...

Ønsker alle en riktig fin turhelg.

9 kommentarer:

  1. Fantastisk. Får energi bare av å se på bildene dine!!! :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, som alltid!
    Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  3. Panorami mozzafiato!!!
    Cinzia

    SvarSlett
  4. Nydeliig!! :)) Lite snø hos dokke, ikkje mykje vinterstemning bortsett fra kulden og klarværet. Vurderer og gå opp til Alnesvatndt igjen om litt over ei uke. Har så lyst oppatt dit og oppleve vinterlyset der :) kanskje vi ser deg der? ;)

    SvarSlett
  5. Fantastiska bilder! Vilken underbar dag och vilken storslagen natur! Tänk att ha förmånen att få leva där :)

    SvarSlett
  6. Ojj.!!Får en fin tur!Den frister frisk og fin i vakker natur!!
    Liker godt hunden din og veldig fine bilder av deg!Spreking!!:-) :-) :-) :-)

    SvarSlett
  7. ÅÅÅ så härliga bilder!! Du får mej alltid att längta ut :)) Vilket fint ställe, med fin utsikt över havet!

    SvarSlett
  8. VAKKERT!! Jeg tenker når jeg ser disse bildene, at jeg må være med deg på tur en gang :))
    Herlige farger, og fineste utsikt, alt er bare så vakkert.
    Ha en fin ny uke, fine deg.
    Klem

    SvarSlett
  9. Jeg smiler når jeg ser bildene dine. Vakker natur og flott vær:)
    Ha en fin uke!

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)